Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dzwon nie bije nikomu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór opowiadań „Dzwon nie bije nikomu” to kompilacja tekstów Bukowskiego publikowanych w latach 1948–1985, głównie w jego rubryce „Zapiski starego świntucha”. Opowiadania te uwidaczniają wszechstronność autora, gdy ten zgłębia różnorodne gatunki literackie, takie jak science fiction, parodie westernów oraz opowieści o dżokejach i futbolistach. Bukowski, sięgając po epizody ze swojego życia, przekształca je i wzbogaca fabularnie, tworząc własny mit. Nie mogło zabraknąć tematów kobiet i seksualności, które są nieodłącznym elementem jego twórczości. Protagonista, będący alter ego pisarza, próbuje znaleźć ukojenie w miłości i namiętności, walcząc z wewnętrznymi demonami, a jednocześnie ironizuje na temat mężczyzn i parodiuje romanse. Łącząc patos z farsą, Bukowski demaskuje absurdalność rewolucji seksualnej, ukazując masaże, sklepy dla dorosłych czy relacje starszych kobiet z młodszymi mężczyznami. Jak stwierdzono we wstępie amerykańskiego wydania, Bukowski stworzył unikalny „język”, który maluje świat, w którym miłość jest ciągle zagrożona.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór opowiadań „Dzwon nie bije nikomu” to kompilacja tekstów Bukowskiego publikowanych w latach 1948–1985, głównie w jego rubryce „Zapiski starego świntucha”. Opowiadania te uwidaczniają wszechstronność autora, gdy ten zgłębia różnorodne gatunki literackie, takie jak science fiction, parodie westernów oraz opowieści o dżokejach i futbolistach. Bukowski, sięgając po epizody ze swojego życia, przekształca je i wzbogaca fabularnie, tworząc własny mit. Nie mogło zabraknąć tematów kobiet i seksualności, które są nieodłącznym elementem jego twórczości. Protagonista, będący alter ego pisarza, próbuje znaleźć ukojenie w miłości i namiętności, walcząc z wewnętrznymi demonami, a jednocześnie ironizuje na temat mężczyzn i parodiuje romanse. Łącząc patos z farsą, Bukowski demaskuje absurdalność rewolucji seksualnej, ukazując masaże, sklepy dla dorosłych czy relacje starszych kobiet z młodszymi mężczyznami. Jak stwierdzono we wstępie amerykańskiego wydania, Bukowski stworzył unikalny „język”, który maluje świat, w którym miłość jest ciągle zagrożona.
