Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziecko sześcioletnie w szkole - dobry start
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorki, reagując na decyzję Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczącą kształcenia dzieci sześcioletnich, stworzyły program edukacyjny „Dziecko sześcioletnie w szkole - dobry start”. Inicjatywa ta ma na celu m.in. zapewnienie płynnego rozpoczęcia nauki przez sześcioletnie dzieci oraz opisanie etapu ich rozwoju. W książce omówiono również rolę szkoły, wychowawców i nauczycieli w edukacji młodszych uczniów. Proponowane są metody wsparcia nauczycieli w planowaniu i realizacji profesjonalnej pomocy psychologiczno-pedagogicznej. W ramach programu przedstawiono także różnorodne indywidualne i grupowe formy pomocy, które bazują na podwalinach programowych wczesnej edukacji przedszkolnej, dostosowane do specyficznych potrzeb i możliwości każdego ucznia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorki, reagując na decyzję Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczącą kształcenia dzieci sześcioletnich, stworzyły program edukacyjny „Dziecko sześcioletnie w szkole - dobry start”. Inicjatywa ta ma na celu m.in. zapewnienie płynnego rozpoczęcia nauki przez sześcioletnie dzieci oraz opisanie etapu ich rozwoju. W książce omówiono również rolę szkoły, wychowawców i nauczycieli w edukacji młodszych uczniów. Proponowane są metody wsparcia nauczycieli w planowaniu i realizacji profesjonalnej pomocy psychologiczno-pedagogicznej. W ramach programu przedstawiono także różnorodne indywidualne i grupowe formy pomocy, które bazują na podwalinach programowych wczesnej edukacji przedszkolnej, dostosowane do specyficznych potrzeb i możliwości każdego ucznia.
