Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dyskursywizowanie Białoszewskiego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka eksploruje temat recepcji twórczości literackiej, jednak czyni to z perspektywy innowacyjnej metodologii. Skupia się na przekształceniu znaczenia recepcji w kierunku analizy dyskursu, rozszerzając zakres swoich badań z tradycyjnego literaturoznawstwa na kulturoznawstwo i filozofię nauki. W pierwszym rozdziale autor przedstawia nowatorską teorię recepcji, w której integruje teorie narratywistyczne Haydena White’a, w tym jego koncepcję Metatropów, oraz teorię prototypów z kognitywistyki, która została użyta do analizy procesów paradygmatyzacyjnych w nauce. Dodatkowo, wykorzystuje zasady psychologii społecznej w swoim podejściu. Rozdział ten oferuje również nowe spojrzenie na edukację polonistyczną, różniące się od tradycyjnych metod nauczania języka polskiego. Drugi rozdział poświęcony jest analizie krytycznoliterackich tekstów dotyczących twórczości Mirona Białoszewskiego, obejmując zarówno te najbardziej znane, jak i te, które popadły w zapomnienie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka eksploruje temat recepcji twórczości literackiej, jednak czyni to z perspektywy innowacyjnej metodologii. Skupia się na przekształceniu znaczenia recepcji w kierunku analizy dyskursu, rozszerzając zakres swoich badań z tradycyjnego literaturoznawstwa na kulturoznawstwo i filozofię nauki. W pierwszym rozdziale autor przedstawia nowatorską teorię recepcji, w której integruje teorie narratywistyczne Haydena White’a, w tym jego koncepcję Metatropów, oraz teorię prototypów z kognitywistyki, która została użyta do analizy procesów paradygmatyzacyjnych w nauce. Dodatkowo, wykorzystuje zasady psychologii społecznej w swoim podejściu. Rozdział ten oferuje również nowe spojrzenie na edukację polonistyczną, różniące się od tradycyjnych metod nauczania języka polskiego. Drugi rozdział poświęcony jest analizie krytycznoliterackich tekstów dotyczących twórczości Mirona Białoszewskiego, obejmując zarówno te najbardziej znane, jak i te, które popadły w zapomnienie.
