Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dyrektor szkoły moderator facylitator coach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje dogłębną analizę kompetencji dyrektora szkoły jako lidera, koncentrując się na możliwościach ich rozwijania i zastosowania w praktyce. Zawiera dokładne opisy technik i metod, które łączą funkcje moderatora, facylitatora i coacha z codziennymi obowiązkami oraz odpowiedzialnością wynikającymi z pełnienia roli dyrektora placówki oświatowej.
Publikacja porusza między innymi takie kwestie jak dominacja przywództwa nad tradycyjnym zarządzaniem oraz relacje między kompetencjami moderatora, facylitatora i coacha a codziennymi obowiązkami dyrektora szkoły. Szczegółowo przedstawiane są techniki pracy w każdej z tych ról, umożliwiające integrację kompetencji społecznych z umiejętnościami zarządzania. Dodatkowo książka prezentuje drogi rozwoju zawodowego dla dyrektorów szkół i przedszkoli, wskazując na dalsze możliwości doskonalenia swoich umiejętności przywódczych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje dogłębną analizę kompetencji dyrektora szkoły jako lidera, koncentrując się na możliwościach ich rozwijania i zastosowania w praktyce. Zawiera dokładne opisy technik i metod, które łączą funkcje moderatora, facylitatora i coacha z codziennymi obowiązkami oraz odpowiedzialnością wynikającymi z pełnienia roli dyrektora placówki oświatowej.
Publikacja porusza między innymi takie kwestie jak dominacja przywództwa nad tradycyjnym zarządzaniem oraz relacje między kompetencjami moderatora, facylitatora i coacha a codziennymi obowiązkami dyrektora szkoły. Szczegółowo przedstawiane są techniki pracy w każdej z tych ról, umożliwiające integrację kompetencji społecznych z umiejętnościami zarządzania. Dodatkowo książka prezentuje drogi rozwoju zawodowego dla dyrektorów szkół i przedszkoli, wskazując na dalsze możliwości doskonalenia swoich umiejętności przywódczych.
