Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dydaktyka i metodyka nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten przybliża zagadnienia związane z glottodydaktyką polonistyczną, integrując jej teoretyczne oraz praktyczne aspekty. Stanowi akademicką publikację o formacie zbliżonym do wykładów uniwersyteckich, wzbogaconą o ćwiczenia dydaktyczne i przypadki do analizy podczas seminariów oraz konwersatoriów. Treści oraz struktura książki są dopasowane do współczesnych standardów kształcenia nauczycieli oraz programów edukacyjnych dedykowanych przyszłym glottodydaktom polonistycznym, realizowanych w ramach studiów podyplomowych w Polsce.
Pod względem merytorycznym książka oferuje kompleksowy przegląd rozwoju tej dyscypliny oraz wskazuje, jak rozwijać konkretne kompetencje metodyczne i dydaktyczne, zwłaszcza w kontekście nauczania polszczyzny i rozwijania umiejętności językowych. Jest dedykowana studentom wszystkich kierunków przygotowujących do nauczania języka polskiego jako obcego lub drugiego. Ponadto, będzie wartościowym zasobem dla aktywnych nauczycieli i lektorów, którzy są zainteresowani podnoszeniem swoich zawodowych kwalifikacji. Ze względu na swój seminaryjno-konwersatoryjny charakter, może być także używana w ramach różnych form doskonalenia zawodowego adresowanych do polonistów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten przybliża zagadnienia związane z glottodydaktyką polonistyczną, integrując jej teoretyczne oraz praktyczne aspekty. Stanowi akademicką publikację o formacie zbliżonym do wykładów uniwersyteckich, wzbogaconą o ćwiczenia dydaktyczne i przypadki do analizy podczas seminariów oraz konwersatoriów. Treści oraz struktura książki są dopasowane do współczesnych standardów kształcenia nauczycieli oraz programów edukacyjnych dedykowanych przyszłym glottodydaktom polonistycznym, realizowanych w ramach studiów podyplomowych w Polsce.
Pod względem merytorycznym książka oferuje kompleksowy przegląd rozwoju tej dyscypliny oraz wskazuje, jak rozwijać konkretne kompetencje metodyczne i dydaktyczne, zwłaszcza w kontekście nauczania polszczyzny i rozwijania umiejętności językowych. Jest dedykowana studentom wszystkich kierunków przygotowujących do nauczania języka polskiego jako obcego lub drugiego. Ponadto, będzie wartościowym zasobem dla aktywnych nauczycieli i lektorów, którzy są zainteresowani podnoszeniem swoich zawodowych kwalifikacji. Ze względu na swój seminaryjno-konwersatoryjny charakter, może być także używana w ramach różnych form doskonalenia zawodowego adresowanych do polonistów.
