Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dunder albo kot z zaświatu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Radek Rak, uznany laureat Nagrody Literackiej "Nike" i Nagrody im. Janusza A. Zajdla, proponuje niecodzienną grę książkową, która łączy w sobie mistrzowskie pióro i nieskończoną wyobraźnię. W "Dunder albo kot z zaświatu" kot obdarzony mową staje się centralną postacią surrealistycznej przygody. Chociaż jest towarzyszem nowoczesnej wiedźmy, jego nieprzemyślany żart zapoczątkowuje serię trudnych i groteskowych wydarzeń.
Każdy, kto sięgnie po tę książkę, wchodzi w rolę współautora opowieści, decydując o losach kota Dundera. To od wyborów gracza-czytelnika zależy, jakie ścieżki wybierze Dunder, mierząc się z rzeczywistymi jak i mitycznymi wyzwaniami. Może spotkać na swojej drodze słowiańskie bóstwa, smoka o trzech głowach, Krzysztofa Gołębia, a może nawet zombie i upiory, które wzbogacają fabułę.
Każde otwarcie książki to nowa przygoda, ponieważ czytelnicy mają możliwość kierowania kotem Dunderem różnymi szlakami, co prowadzi do różnorodnych i często zaskakujących sytuacji, pozostawiając wrażenie nieskończonej przygody. Piotr W. Cholewa, tłumacz "Świata Dysku" Terry'ego Pratchetta, wyraził się z zachwytem o tej książce.
Dla tych, którzy nigdy wcześniej nie mieli styczności z grami paragrafowymi, propozycja Radka Raka stanowi doskonałą okazję do zanurzenia się w tej dziedzinie literatury, pełnej humoru i emocjonujących momentów. Gra oferuje nie tylko niesamowitą frajdę, lecz także zachęca do ponownego powrotu do świata stworzonego przez Raka, co pozwala na podjęcie nowych decyzji i odkrywanie kolejnych pasjonujących zakończeń.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Radek Rak, uznany laureat Nagrody Literackiej "Nike" i Nagrody im. Janusza A. Zajdla, proponuje niecodzienną grę książkową, która łączy w sobie mistrzowskie pióro i nieskończoną wyobraźnię. W "Dunder albo kot z zaświatu" kot obdarzony mową staje się centralną postacią surrealistycznej przygody. Chociaż jest towarzyszem nowoczesnej wiedźmy, jego nieprzemyślany żart zapoczątkowuje serię trudnych i groteskowych wydarzeń.
Każdy, kto sięgnie po tę książkę, wchodzi w rolę współautora opowieści, decydując o losach kota Dundera. To od wyborów gracza-czytelnika zależy, jakie ścieżki wybierze Dunder, mierząc się z rzeczywistymi jak i mitycznymi wyzwaniami. Może spotkać na swojej drodze słowiańskie bóstwa, smoka o trzech głowach, Krzysztofa Gołębia, a może nawet zombie i upiory, które wzbogacają fabułę.
Każde otwarcie książki to nowa przygoda, ponieważ czytelnicy mają możliwość kierowania kotem Dunderem różnymi szlakami, co prowadzi do różnorodnych i często zaskakujących sytuacji, pozostawiając wrażenie nieskończonej przygody. Piotr W. Cholewa, tłumacz "Świata Dysku" Terry'ego Pratchetta, wyraził się z zachwytem o tej książce.
Dla tych, którzy nigdy wcześniej nie mieli styczności z grami paragrafowymi, propozycja Radka Raka stanowi doskonałą okazję do zanurzenia się w tej dziedzinie literatury, pełnej humoru i emocjonujących momentów. Gra oferuje nie tylko niesamowitą frajdę, lecz także zachęca do ponownego powrotu do świata stworzonego przez Raka, co pozwala na podjęcie nowych decyzji i odkrywanie kolejnych pasjonujących zakończeń.
