Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dobra edukacji i ich pedagogiczna eksploracja
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podejmowanie pytania o wartości edukacji stanowi istotne wyzwanie zarówno dla polskich, jak i zagranicznych środowisk akademickich związanych z pedagogiką. Koncepcja edukacji jest tu rozumiana szeroko - jako proces wychowania połączony z nauczaniem lub wężej jako nauczanie o charakterze wychowawczym. Te podejścia czerpią z rodzimych, a także europejskich tradycji i koncepcji, takich jak Bildung oraz education. Z perspektywy pedagogicznej edukacja jawi się na trzech poziomach: jako kluczowa praktyka społeczna, która wyróżnia się dbałością o jakość wychowania i kształcenia; jako idea, która jest nieustannie odnawiana dzięki refleksji filozoficznej i teoretycznej analizie; oraz jako przedmiot badań empirycznych. To ujęcie podkreśla wzajemny związek wychowania i kształcenia, umożliwiając lepsze zrozumienie relacji między nimi, co jest istotne dla tożsamości pedagogiki. Pozwala to na formułowanie pytań o unikalne cechy edukacji - co ją wyróżnia, jakie ma zasoby, co oferuje i jakie korzyści przynosi. Odkrywanie tych aspektów prowadzi do lepszego zrozumienia roli edukacji, które właśnie zgłębiamy w tej książce. Zapraszam do lektury!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podejmowanie pytania o wartości edukacji stanowi istotne wyzwanie zarówno dla polskich, jak i zagranicznych środowisk akademickich związanych z pedagogiką. Koncepcja edukacji jest tu rozumiana szeroko - jako proces wychowania połączony z nauczaniem lub wężej jako nauczanie o charakterze wychowawczym. Te podejścia czerpią z rodzimych, a także europejskich tradycji i koncepcji, takich jak Bildung oraz education. Z perspektywy pedagogicznej edukacja jawi się na trzech poziomach: jako kluczowa praktyka społeczna, która wyróżnia się dbałością o jakość wychowania i kształcenia; jako idea, która jest nieustannie odnawiana dzięki refleksji filozoficznej i teoretycznej analizie; oraz jako przedmiot badań empirycznych. To ujęcie podkreśla wzajemny związek wychowania i kształcenia, umożliwiając lepsze zrozumienie relacji między nimi, co jest istotne dla tożsamości pedagogiki. Pozwala to na formułowanie pytań o unikalne cechy edukacji - co ją wyróżnia, jakie ma zasoby, co oferuje i jakie korzyści przynosi. Odkrywanie tych aspektów prowadzi do lepszego zrozumienia roli edukacji, które właśnie zgłębiamy w tej książce. Zapraszam do lektury!