Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Diagnoza i terapia logopedyczna małego dziecka...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest rezultatem współpracy ekspertów z różnych dziedzin, w tym przede wszystkim logopedów, ale również psychologów, pedagogów specjalnych i lekarzy. Autorzy są praktykami, którzy codziennie współpracują z dziećmi posiadającymi zaburzenia ze spektrum autyzmu, badając różnorodne patomechanizmy. Publikacja zawiera opisy narzędzi, zarówno dostępnych na rynku polskim, jak i autorskich, które mogą być wykorzystane w procesie diagnozy logopedycznej.
Praca ta kompleksowo podejmuje temat diagnozowania i wspierania rozwoju komunikacji u małych dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD - autism spectrum disorders), co stanowi stosunkowo niski poziom reprezentacji na polskim rynku wydawniczym. Z uwagi na znaczenie diagnozy i terapii logopedycznej w pracy z osobami z ASD, opracowanie to jest cennym wkładem, które z pewnością zasługuje na uznanie.
Z publikacji najwięcej skorzystają logopedzi, jednak jest ona także zasobem wiedzy dla innych specjalistów pracujących z dziećmi z ASD.
Z recenzji prof. dr hab. Ewy Pisuli.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest rezultatem współpracy ekspertów z różnych dziedzin, w tym przede wszystkim logopedów, ale również psychologów, pedagogów specjalnych i lekarzy. Autorzy są praktykami, którzy codziennie współpracują z dziećmi posiadającymi zaburzenia ze spektrum autyzmu, badając różnorodne patomechanizmy. Publikacja zawiera opisy narzędzi, zarówno dostępnych na rynku polskim, jak i autorskich, które mogą być wykorzystane w procesie diagnozy logopedycznej.
Praca ta kompleksowo podejmuje temat diagnozowania i wspierania rozwoju komunikacji u małych dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD - autism spectrum disorders), co stanowi stosunkowo niski poziom reprezentacji na polskim rynku wydawniczym. Z uwagi na znaczenie diagnozy i terapii logopedycznej w pracy z osobami z ASD, opracowanie to jest cennym wkładem, które z pewnością zasługuje na uznanie.
Z publikacji najwięcej skorzystają logopedzi, jednak jest ona także zasobem wiedzy dla innych specjalistów pracujących z dziećmi z ASD.
Z recenzji prof. dr hab. Ewy Pisuli.
