Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Depresja. Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest przystępnym przewodnikiem po radzeniu sobie z depresją u młodzieży, oferując nowoczesne podejście do tego tematu. Bazując na uznanym podręczniku stworzonym z myślą o badaniach naukowych, publikacja przedstawia model poznawczo-behawioralny, skierowany specjalnie do pracy z młodymi ludźmi. W jej treści czytelnik znajdzie wskazówki dotyczące rozpoczęcia terapii, angażowania młodzieży, wyznaczania celów terapeutycznych, a także oceny i formułowania zachowań poznawczych. Dodatkowo, książka omawia strategie rozwiązywania problemów, które mogą pojawić się w pracy terapeutycznej. Jest to również inspiracja dla rodziców i instytucji, by aktywnie wspierać proces terapii. Praktyczne przykłady przypadków i konkretne wskazówki pomagają lepiej przygotować terapeutów do pracy z młodzieżą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest przystępnym przewodnikiem po radzeniu sobie z depresją u młodzieży, oferując nowoczesne podejście do tego tematu. Bazując na uznanym podręczniku stworzonym z myślą o badaniach naukowych, publikacja przedstawia model poznawczo-behawioralny, skierowany specjalnie do pracy z młodymi ludźmi. W jej treści czytelnik znajdzie wskazówki dotyczące rozpoczęcia terapii, angażowania młodzieży, wyznaczania celów terapeutycznych, a także oceny i formułowania zachowań poznawczych. Dodatkowo, książka omawia strategie rozwiązywania problemów, które mogą pojawić się w pracy terapeutycznej. Jest to również inspiracja dla rodziców i instytucji, by aktywnie wspierać proces terapii. Praktyczne przykłady przypadków i konkretne wskazówki pomagają lepiej przygotować terapeutów do pracy z młodzieżą.
