Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Decydująca dekada. Dlaczego czas między 20. a 30. rokiem życia jest tak ważny i jak najlepiej go wykorzystać
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Meg Jay, która znacząco wpłynęła na sposób postrzegania siebie przez wielu dwudziestolatków, podkreśla, jak kluczowe jest świadome wykorzystanie tej dekady, by w pełni rozwinąć swój potencjał. W dzisiejszych czasach często mówi się, że "trzydzieści to nowe dwadzieścia". Czy zatem okres między dwudziestym a trzydziestym rokiem życia można uznać za nieistotny, jedynie za przedłużenie młodości?
Psycholożka kliniczna Meg Jay, autorka książki "Supernormals", przekonuje, że wiele mitów dotyczących młodej dorosłości lekceważy jej kluczową rolę w rozwoju człowieka. Bazując na swojej wieloletniej pracy z klientami i studentami, Jay łączy nowoczesne odkrycia naukowe z osobistymi doświadczeniami ludzi wchodzących w dorosłość. Ta inspirująca lektura dostarcza narzędzi, które pomagają najlepiej wykorzystać lata dwudzieste – to wtedy zmieniają się praca, związki, osobowość i mózg bardziej niż w jakimkolwiek innym okresie dorosłości, o ile ten czas jest mądrze zainwestowany.
Meg Jay dzieli się aktualnymi badaniami dotyczącymi pracy, życia miłosnego, mózgu, relacji przyjacielskich, technologii czy płodności. Porusza również wpływ korzystania ze smartfonów na nasze postrzeganie miłości i przyjaźni. Książka zawiera także 29 rozmów, które warto przeprowadzić z partnerem bądź partnerką, lub pamiętać o nich podczas poszukiwania idealnej drugiej połówki. Meg Jay pełni funkcję profesorki nadzwyczajnej w dziedzinie edukacji na Uniwersytecie Wirginii i zdobyła doktorat z psychologii klinicznej oraz gender studies na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Jej prace publikowano w takich miejscach jak "New York Times", "Los Angeles Times", "USA Today", "Psychology Today", oraz na platformach NPR, BBC i TED.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Meg Jay, która znacząco wpłynęła na sposób postrzegania siebie przez wielu dwudziestolatków, podkreśla, jak kluczowe jest świadome wykorzystanie tej dekady, by w pełni rozwinąć swój potencjał. W dzisiejszych czasach często mówi się, że "trzydzieści to nowe dwadzieścia". Czy zatem okres między dwudziestym a trzydziestym rokiem życia można uznać za nieistotny, jedynie za przedłużenie młodości?
Psycholożka kliniczna Meg Jay, autorka książki "Supernormals", przekonuje, że wiele mitów dotyczących młodej dorosłości lekceważy jej kluczową rolę w rozwoju człowieka. Bazując na swojej wieloletniej pracy z klientami i studentami, Jay łączy nowoczesne odkrycia naukowe z osobistymi doświadczeniami ludzi wchodzących w dorosłość. Ta inspirująca lektura dostarcza narzędzi, które pomagają najlepiej wykorzystać lata dwudzieste – to wtedy zmieniają się praca, związki, osobowość i mózg bardziej niż w jakimkolwiek innym okresie dorosłości, o ile ten czas jest mądrze zainwestowany.
Meg Jay dzieli się aktualnymi badaniami dotyczącymi pracy, życia miłosnego, mózgu, relacji przyjacielskich, technologii czy płodności. Porusza również wpływ korzystania ze smartfonów na nasze postrzeganie miłości i przyjaźni. Książka zawiera także 29 rozmów, które warto przeprowadzić z partnerem bądź partnerką, lub pamiętać o nich podczas poszukiwania idealnej drugiej połówki. Meg Jay pełni funkcję profesorki nadzwyczajnej w dziedzinie edukacji na Uniwersytecie Wirginii i zdobyła doktorat z psychologii klinicznej oraz gender studies na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Jej prace publikowano w takich miejscach jak "New York Times", "Los Angeles Times", "USA Today", "Psychology Today", oraz na platformach NPR, BBC i TED.
