Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czytanka metodą sylabową
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Czytanka metodą sylabową” to doskonałe wprowadzenie dla najmłodszych, którzy zaczynają poznawać świat literatury. Skonstruowana tak, aby rozwijać i podtrzymywać zainteresowanie czytaniem, przedstawia podstawowe litery alfabetu w przystępny sposób. Zawartość publikacji została starannie wyselekcjonowana, aby odpowiadała edukacyjnym i wychowawczym standardom określonym w podstawie programowej dla dzieci przedszkolnych. Część tekstów została specjalnie podzielona na sylaby i oznaczona kolorami, aby ułatwić dzieciom pierwsze kroki w nauce czytania poprzez metodę sylabową, powszechnie uważaną za efektywną i szybka. Książka ta jest idealna zarówno do użytku w domu, jak i w przedszkolu, oferując elastyczność i wsparcie w indywidualnej pracy z dzieckiem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Czytanka metodą sylabową” to doskonałe wprowadzenie dla najmłodszych, którzy zaczynają poznawać świat literatury. Skonstruowana tak, aby rozwijać i podtrzymywać zainteresowanie czytaniem, przedstawia podstawowe litery alfabetu w przystępny sposób. Zawartość publikacji została starannie wyselekcjonowana, aby odpowiadała edukacyjnym i wychowawczym standardom określonym w podstawie programowej dla dzieci przedszkolnych. Część tekstów została specjalnie podzielona na sylaby i oznaczona kolorami, aby ułatwić dzieciom pierwsze kroki w nauce czytania poprzez metodę sylabową, powszechnie uważaną za efektywną i szybka. Książka ta jest idealna zarówno do użytku w domu, jak i w przedszkolu, oferując elastyczność i wsparcie w indywidualnej pracy z dzieckiem.
