Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czarodziejska góra
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dwudziestotrzyletni Hans Castorp wyrusza do Szwajcarii, aby spotkać się z kuzynem przebywającym na leczeniu w sanatorium "Berghof", usytuowanym wysoko w górskich rejonach. Początkowo zaplanowany na trzy tygodnie pobyt niespodziewanie przedłuża się do siedmiu lat, co dla Thomasa Manna ma swoiste magiczne znaczenie. Jest on nieoczekiwanie przerwany dopiero wraz z wybuchem pierwszej wojny światowej. Środowisko, które Castorp zastaje w sanatorium, różni się diametralnie od codziennej normalności na nizinach i stanowi mistrzowsko przedstawione panoptikum osób, których życie toczy się tam bez większego celu. Czas, jako istotny wątek powieści, zdaje się upływać w sposób niezauważony, powoli wciągając młodego Castorpa. Z jednej strony fascynuje go codzienny rytm życia i rozmowy pełne plotek, z drugiej rozwija się w nim skomplikowane uczucie miłosne. Ten związek kulminuje w czasie kostiumowego balu zapustnego. "Berghof" to jednak coś więcej niż tylko miejsce rekonwalescencji — staje się symbolem schorowanej Europy, metaforą jej duchowych kryzysów na przedprożu Wielkiej Wojny. Powieść, która miała być krótkim opowiadaniem, po dwunastu latach tworzenia stała się jednym z kluczowych dzieł analizujących moralny i intelektualny stan Europy w XX wieku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dwudziestotrzyletni Hans Castorp wyrusza do Szwajcarii, aby spotkać się z kuzynem przebywającym na leczeniu w sanatorium "Berghof", usytuowanym wysoko w górskich rejonach. Początkowo zaplanowany na trzy tygodnie pobyt niespodziewanie przedłuża się do siedmiu lat, co dla Thomasa Manna ma swoiste magiczne znaczenie. Jest on nieoczekiwanie przerwany dopiero wraz z wybuchem pierwszej wojny światowej. Środowisko, które Castorp zastaje w sanatorium, różni się diametralnie od codziennej normalności na nizinach i stanowi mistrzowsko przedstawione panoptikum osób, których życie toczy się tam bez większego celu. Czas, jako istotny wątek powieści, zdaje się upływać w sposób niezauważony, powoli wciągając młodego Castorpa. Z jednej strony fascynuje go codzienny rytm życia i rozmowy pełne plotek, z drugiej rozwija się w nim skomplikowane uczucie miłosne. Ten związek kulminuje w czasie kostiumowego balu zapustnego. "Berghof" to jednak coś więcej niż tylko miejsce rekonwalescencji — staje się symbolem schorowanej Europy, metaforą jej duchowych kryzysów na przedprożu Wielkiej Wojny. Powieść, która miała być krótkim opowiadaniem, po dwunastu latach tworzenia stała się jednym z kluczowych dzieł analizujących moralny i intelektualny stan Europy w XX wieku.
