Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Cyfrowy tubylec w szkole. Diagnozy i otwarcia. Tom 2. Nauczyciel a nowe technologie w szkole
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentujemy drugi tom z cyklu "Cyfrowy tubylec w szkole. Diagnozy i otwarcia". Podczas gdy pierwszy tom skupił się na funkcjonowaniu uczniów, którzy dorastali w otoczeniu technologii cyfrowych, obecna część, zatytułowana "Nauczyciel a nowe technologie w szkole", koncentruje się na roli nauczyciela w tym szybko zmieniającym się środowisku. Nauczyciele, jako cyfrowi imigranci, nabywają umiejętności technologiczne często dopiero w późniejszych etapach życia.
Dynamiczna ewolucja mediów stawia przed szkołami i nauczycielami szereg wyzwań, zmuszając ich do łączenia tradycyjnych metod nauczania z nowoczesnymi narzędziami, aby lepiej komunikować się z uczniami i efektywnie wypełniać swoją rolę edukacyjną. W tym tomie zachęcamy do głębszej refleksji nad tym, jak zmienia się rola nauczyciela w obliczu dynamicznie rozwijającej się technologii cyfrowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentujemy drugi tom z cyklu "Cyfrowy tubylec w szkole. Diagnozy i otwarcia". Podczas gdy pierwszy tom skupił się na funkcjonowaniu uczniów, którzy dorastali w otoczeniu technologii cyfrowych, obecna część, zatytułowana "Nauczyciel a nowe technologie w szkole", koncentruje się na roli nauczyciela w tym szybko zmieniającym się środowisku. Nauczyciele, jako cyfrowi imigranci, nabywają umiejętności technologiczne często dopiero w późniejszych etapach życia.
Dynamiczna ewolucja mediów stawia przed szkołami i nauczycielami szereg wyzwań, zmuszając ich do łączenia tradycyjnych metod nauczania z nowoczesnymi narzędziami, aby lepiej komunikować się z uczniami i efektywnie wypełniać swoją rolę edukacyjną. W tym tomie zachęcamy do głębszej refleksji nad tym, jak zmienia się rola nauczyciela w obliczu dynamicznie rozwijającej się technologii cyfrowej.
