Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Cyfrowy tubylec w szkole. Diagnozy i otwarcia. Tom 1. Współczesny uczeń a dydaktyka 2.0
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta stanowi początek serii o nazwie "Cyfrowy tubylec w szkole diagnozy i otwarcia". Jej celem jest zachęcenie do refleksji na temat funkcjonowania szkoły w obliczu współczesnej, zmediatyzowanej kultury. Inspiracją do tych rozważań jest termin "cyfrowy tubylec" ukuty przez Marca Prensky'ego. Chcemy podkreślić, że gwałtowny rozwój technologiczny sprawił, iż dzisiejsze dzieciństwo uczniów znacznie różni się od doświadczeń ich nauczycieli. W szkole zatem, spotkanie uczniów, będących cyfrowymi tubylcami, z nauczycielami, określanymi jako cyfrowi imigranci, przypomina zderzenie dwóch odmiennych światów.
Nowoczesne technologie zmieniają istotnie sposób, w jaki uczniowie się uczą, co ma ogromny wpływ na proces edukacyjny. Nie wystarcza jednak samo wzbogacenie szkoły w sprzęt technologiczny i informatyczny, by osiągnąć zamierzone cele edukacyjne. Kluczowym jest podjęcie refleksji nad tym, jak dopasować szkołę do współczesnych realiów kulturowych. Pytanie o to, co i jak uczyć, zawsze powinno poprzedzać dyskusje na temat tego, z jakich narzędzi należy korzystać, by skutecznie kształcić nowe pokolenie cyfrowych tubylców.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta stanowi początek serii o nazwie "Cyfrowy tubylec w szkole diagnozy i otwarcia". Jej celem jest zachęcenie do refleksji na temat funkcjonowania szkoły w obliczu współczesnej, zmediatyzowanej kultury. Inspiracją do tych rozważań jest termin "cyfrowy tubylec" ukuty przez Marca Prensky'ego. Chcemy podkreślić, że gwałtowny rozwój technologiczny sprawił, iż dzisiejsze dzieciństwo uczniów znacznie różni się od doświadczeń ich nauczycieli. W szkole zatem, spotkanie uczniów, będących cyfrowymi tubylcami, z nauczycielami, określanymi jako cyfrowi imigranci, przypomina zderzenie dwóch odmiennych światów.
Nowoczesne technologie zmieniają istotnie sposób, w jaki uczniowie się uczą, co ma ogromny wpływ na proces edukacyjny. Nie wystarcza jednak samo wzbogacenie szkoły w sprzęt technologiczny i informatyczny, by osiągnąć zamierzone cele edukacyjne. Kluczowym jest podjęcie refleksji nad tym, jak dopasować szkołę do współczesnych realiów kulturowych. Pytanie o to, co i jak uczyć, zawsze powinno poprzedzać dyskusje na temat tego, z jakich narzędzi należy korzystać, by skutecznie kształcić nowe pokolenie cyfrowych tubylców.
