Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w nauce czytania i pisania. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zestaw ćwiczeń został opracowany z myślą o pracy z uczniami mającymi trudności w nauce czytania, w szczególności z dziećmi z dysleksją lub z grupy ryzyka dysleksji. Zawiera on szeroki wachlarz zadań, które mają na celu rozwijanie różnych umiejętności niezbędnych do efektywnego uczenia się. Ćwiczenia te wspomagają rozwój percepcji słuchowej i wzrokowej, a także umiejętności analizy i syntezy sylabowej oraz głoskowej. Ułatwiają one także różnicowanie liter, które mogą być mylone pod względem graficznym, oraz rozpoznawanie samogłosek.
Ponadto, w skład zestawu wchodzą zadania, które pomagają w nauce wykorzystania w zdaniach różnych części mowy, a także budowania zdań i logicznych ciągów zdarzeń. Dzieci uczą się tworzenia i rozszerzania opowiadań, a także czytania z pełnym zrozumieniem tekstu. Różnorodność stopnia trudności zadań sprawia, że mogą być one stosowane zarówno w pracy z młodszymi uczniami z klas 1-4, jak i z uczniami starszych klas.
Materiały mogą być używane jako karty pracy, które stanowią uzupełnienie tematów omawianych na lekcjach, lub wykorzystywane podczas indywidualnych zajęć pomocowych, aby wspierać rozwój umiejętności uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zestaw ćwiczeń został opracowany z myślą o pracy z uczniami mającymi trudności w nauce czytania, w szczególności z dziećmi z dysleksją lub z grupy ryzyka dysleksji. Zawiera on szeroki wachlarz zadań, które mają na celu rozwijanie różnych umiejętności niezbędnych do efektywnego uczenia się. Ćwiczenia te wspomagają rozwój percepcji słuchowej i wzrokowej, a także umiejętności analizy i syntezy sylabowej oraz głoskowej. Ułatwiają one także różnicowanie liter, które mogą być mylone pod względem graficznym, oraz rozpoznawanie samogłosek.
Ponadto, w skład zestawu wchodzą zadania, które pomagają w nauce wykorzystania w zdaniach różnych części mowy, a także budowania zdań i logicznych ciągów zdarzeń. Dzieci uczą się tworzenia i rozszerzania opowiadań, a także czytania z pełnym zrozumieniem tekstu. Różnorodność stopnia trudności zadań sprawia, że mogą być one stosowane zarówno w pracy z młodszymi uczniami z klas 1-4, jak i z uczniami starszych klas.
Materiały mogą być używane jako karty pracy, które stanowią uzupełnienie tematów omawianych na lekcjach, lub wykorzystywane podczas indywidualnych zajęć pomocowych, aby wspierać rozwój umiejętności uczniów.
