Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia wyrównawcze dla dzieci... 12-15 lat
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zeszyt ćwiczeń „Ćwiczenia wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (12-15 lat)” skierowany jest do uczniów z różnorodnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym tych wynikających z zaburzeń neurorozwojowych, takich jak FASD, autyzm czy ADHD. Książka oferuje szeroki zakres zadań, które wspomagają rozwój percepcji słuchowej, poprawiają pamięć oraz wzbogacają zasób słownictwa. Dodatkowo skupia się na umiejętności tworzenia zdań i wypowiedzi oraz analizie i interpretacji tekstów. Przygotowane przykłady mają na celu zachęcenie dzieci do aktywnego zaangażowania się w naukę poprzez zadawanie pytań, wyrażanie wątpliwości i poszukiwanie odpowiedzi. Myślą przewodnią publikacji jest wsparcie samodzielnego procesu nauczania, mogącego być adaptowanym przez logopedów, nauczycieli, pedagogów oraz rodziców do indywidualnych potrzeb każdego ucznia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zeszyt ćwiczeń „Ćwiczenia wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (12-15 lat)” skierowany jest do uczniów z różnorodnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym tych wynikających z zaburzeń neurorozwojowych, takich jak FASD, autyzm czy ADHD. Książka oferuje szeroki zakres zadań, które wspomagają rozwój percepcji słuchowej, poprawiają pamięć oraz wzbogacają zasób słownictwa. Dodatkowo skupia się na umiejętności tworzenia zdań i wypowiedzi oraz analizie i interpretacji tekstów. Przygotowane przykłady mają na celu zachęcenie dzieci do aktywnego zaangażowania się w naukę poprzez zadawanie pytań, wyrażanie wątpliwości i poszukiwanie odpowiedzi. Myślą przewodnią publikacji jest wsparcie samodzielnego procesu nauczania, mogącego być adaptowanym przez logopedów, nauczycieli, pedagogów oraz rodziców do indywidualnych potrzeb każdego ucznia.
