Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia kaligraficzne dla klas 0-3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ćwiczenia kaligraficzne "Piszę po śladzie, cz. I" to doskonała propozycja dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym, które potrzebują wsparcia w kształtowaniu umiejętności pisania. Współczesny rynek edukacyjny oferuje wiele materiałów rozwijających zdolności manualne, jednak wybór odpowiednich może stanowić wyzwanie zarówno dla rodziców, jak i nauczycieli. Niniejsze ćwiczenia wyróżniają się na tle innych innowacyjnym podejściem, uwzględniającym wszystkie niezbędne standardy, które przygotowują dziecko do prawidłowego pisania.
Uniwersalność tego zestawu ćwiczeń umożliwia jego zastosowanie nie tylko w szkole, ale także w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, na zajęciach terapeutycznych czy w trakcie domowej nauki. Publikacja zawiera aż 109 stron, na których litery alfabetu są prezentowane w kolejności odpowiadającej procesowi edukacji wczesnoszkolnej. Szczególnie pomocna jest dla dzieci, które zmagają się z trudnościami w nauce estetycznego pisania.
Każda litera została rozłożona na elementy, co znacznie ułatwia opanowanie ich poprawnego kształtu i kierunku pisania. Ćwiczenia opracowano z wykorzystaniem przerywanej linii, a na późniejszych etapach linią ciągłą, ale w mniej nasyconym kolorze, co stopniowo prowadzi dziecko do samodzielnego pisania po śladzie.
Kluczowy atut publikacji to fakt, że oferuje ona kompletny zestaw do nauki – 109 kart do kopiowania z literami alfabetu. Dzieci mają możliwość nauki poprzez stopniową praktykę, zaczynając od pojedynczych elementów liter, aż po pełne ich kreowanie. Dzięki temu, „Piszę po śladzie, cz. I” stanowi niezawodny, innowacyjny materiał w edukacji grafomotorycznej, który z pewnością przyniesie wiele korzyści w rozwoju umiejętności pisarskich najmłodszych uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ćwiczenia kaligraficzne "Piszę po śladzie, cz. I" to doskonała propozycja dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym, które potrzebują wsparcia w kształtowaniu umiejętności pisania. Współczesny rynek edukacyjny oferuje wiele materiałów rozwijających zdolności manualne, jednak wybór odpowiednich może stanowić wyzwanie zarówno dla rodziców, jak i nauczycieli. Niniejsze ćwiczenia wyróżniają się na tle innych innowacyjnym podejściem, uwzględniającym wszystkie niezbędne standardy, które przygotowują dziecko do prawidłowego pisania.
Uniwersalność tego zestawu ćwiczeń umożliwia jego zastosowanie nie tylko w szkole, ale także w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, na zajęciach terapeutycznych czy w trakcie domowej nauki. Publikacja zawiera aż 109 stron, na których litery alfabetu są prezentowane w kolejności odpowiadającej procesowi edukacji wczesnoszkolnej. Szczególnie pomocna jest dla dzieci, które zmagają się z trudnościami w nauce estetycznego pisania.
Każda litera została rozłożona na elementy, co znacznie ułatwia opanowanie ich poprawnego kształtu i kierunku pisania. Ćwiczenia opracowano z wykorzystaniem przerywanej linii, a na późniejszych etapach linią ciągłą, ale w mniej nasyconym kolorze, co stopniowo prowadzi dziecko do samodzielnego pisania po śladzie.
Kluczowy atut publikacji to fakt, że oferuje ona kompletny zestaw do nauki – 109 kart do kopiowania z literami alfabetu. Dzieci mają możliwość nauki poprzez stopniową praktykę, zaczynając od pojedynczych elementów liter, aż po pełne ich kreowanie. Dzięki temu, „Piszę po śladzie, cz. I” stanowi niezawodny, innowacyjny materiał w edukacji grafomotorycznej, który z pewnością przyniesie wiele korzyści w rozwoju umiejętności pisarskich najmłodszych uczniów.
