Książka - Customer Encounters on Twitter

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Customer Encounters on Twitter

Customer Encounters on Twitter

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

The book examines the characteristics of customer interactions on brand profiles on Twitter. Initially, it explores the role of social media in corporate communication, with a special focus on Twitter, defining customer encounters as a unique form of interaction. It also reviews existing research in this communication domain. Moving on, the second section delves into corporate Twitter profiles and the nature of customer engagements that occur there. The author analyzes consumer messages that include both positive feedback and complaints, detailing the strategies companies employ in addressing both favorable and critical evaluations. Additionally, the book provides insights into conventional politeness tactics used during these interactions, along with an analysis of the lexical and syntactic features of tweets. Overall, the discussion underscores Twitter’s significance as a tool for managing brand image and engaging with customers.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

The book examines the characteristics of customer interactions on brand profiles on Twitter. Initially, it explores the role of social media in corporate communication, with a special focus on Twitter, defining customer encounters as a unique form of interaction. It also reviews existing research in this communication domain. Moving on, the second section delves into corporate Twitter profiles and the nature of customer engagements that occur there. The author analyzes consumer messages that include both positive feedback and complaints, detailing the strategies companies employ in addressing both favorable and critical evaluations. Additionally, the book provides insights into conventional politeness tactics used during these interactions, along with an analysis of the lexical and syntactic features of tweets. Overall, the discussion underscores Twitter’s significance as a tool for managing brand image and engaging with customers.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 49.80 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 252
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788323346579

Dane producenta:

WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO , ul. Gołębia, 31-007 Kraków, PL ,[email protected]

Inne książki: Anna Tereszkiewicz

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info