Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Coaching odczarowany
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka zachwyci i poruszy każdego, niezależnie od wiedzy na temat coachingu. Jest to wyjątkowe źródło informacji, które można traktować jako trzy książki w jednej, ponieważ autor z humorem i dystansem dzieli się swoją wiedzą na temat coachingu sprzedawców, executive coachingu oraz metod używania stylu coachingowego przez menedżerów w codziennym biznesie.
W książce znajduje się zarówno interesująca fabuła, jak i szczegółowy opis różnorodnych zastosowań coachingu w biznesie. Autor przedstawia narzędzia, schematy komunikacyjne, rady i anegdoty, podchodząc do coachingu z wnikliwością i sceptycyzmem. Demaskując mity, autor ukazuje racjonalne i skuteczne aspekty tej metody, pozwalając dociekliwym czytelnikom poznać historię coachingu w Polsce i na świecie oraz realistyczne metody mierzenia jego efektywności.
W książce pojawia się obrona coachingu jako skutecznej metody rozwoju, pomimo często mylnych opinii publicznych. Autor przypomina, że coaching to nie tylko napompowane emocjami seminaria Mateusza Grzesiaka, ale solidne narzędzie rozwoju dla jednostek i zespołów.
Lektura ta jest szczególnie polecana menedżerom sprzedaży i liderom funkcji w organizacjach biznesowych. Dla tych pierwszych to źródło wiedzy o pracy z handlowcami, które pozwala im na samodzielne doskonalenie umiejętności i zwiększenie efektywności. Dla liderów książka jest inspiracją do wdrożenia coachingowych metod w zarządzaniu i wskazuje, kiedy warto rozważyć wsparcie zewnętrznego coacha.
Najbardziej wytrwali czytelnicy odkryją nawet odpowiedzi na głębsze pytania o sens... jednak zdradzenie ich tutaj nie byłoby fair.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka zachwyci i poruszy każdego, niezależnie od wiedzy na temat coachingu. Jest to wyjątkowe źródło informacji, które można traktować jako trzy książki w jednej, ponieważ autor z humorem i dystansem dzieli się swoją wiedzą na temat coachingu sprzedawców, executive coachingu oraz metod używania stylu coachingowego przez menedżerów w codziennym biznesie.
W książce znajduje się zarówno interesująca fabuła, jak i szczegółowy opis różnorodnych zastosowań coachingu w biznesie. Autor przedstawia narzędzia, schematy komunikacyjne, rady i anegdoty, podchodząc do coachingu z wnikliwością i sceptycyzmem. Demaskując mity, autor ukazuje racjonalne i skuteczne aspekty tej metody, pozwalając dociekliwym czytelnikom poznać historię coachingu w Polsce i na świecie oraz realistyczne metody mierzenia jego efektywności.
W książce pojawia się obrona coachingu jako skutecznej metody rozwoju, pomimo często mylnych opinii publicznych. Autor przypomina, że coaching to nie tylko napompowane emocjami seminaria Mateusza Grzesiaka, ale solidne narzędzie rozwoju dla jednostek i zespołów.
Lektura ta jest szczególnie polecana menedżerom sprzedaży i liderom funkcji w organizacjach biznesowych. Dla tych pierwszych to źródło wiedzy o pracy z handlowcami, które pozwala im na samodzielne doskonalenie umiejętności i zwiększenie efektywności. Dla liderów książka jest inspiracją do wdrożenia coachingowych metod w zarządzaniu i wskazuje, kiedy warto rozważyć wsparcie zewnętrznego coacha.
Najbardziej wytrwali czytelnicy odkryją nawet odpowiedzi na głębsze pytania o sens... jednak zdradzenie ich tutaj nie byłoby fair.
