Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Co robić przed końcem świata
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Myślą przewodnią tej książki można uznać pytanie, które było kluczowe dla kampanii reklamowej filmu "Matrix" w latach dziewięćdziesiątych: czy kiedykolwiek pomyślałeś, że coś jest nie tak ze światem wokół ciebie? Odpowiedź na to pytanie jest zazwyczaj pozytywna, a zjawisko to jest szczególnie obecne w dzisiejszych czasach, kiedy świat doświadcza nieustannych kryzysów. W tym kontekście tradycyjne, pozornie nienaruszalne struktury społeczne ulegają rozpadowi, a widmo apokalipsy, wywołanej zmianami klimatycznymi, wojną nuklearną, globalną pandemią czy konfliktem społecznym, staje się coraz bardziej prawdopodobne.
Dodatkowo, media społecznościowe i internet, które miały wspierać tworzenie globalnej wspólnoty, często wzmacniają nasze naturalne skłonności do zamykania się w małych, totemicznych grupach lub bańkach informacyjnych, co czyni współczesną rzeczywistość jeszcze bardziej skomplikowaną. Książka ta wychodzi z przekonania, że w takim świecie szczególnie ważne są refleksja i dogłębna analiza, które unikają łatwych schematów myślowych i masowych odruchów. Są one równie istotne jak noszenie maseczek w czasie pandemii, ponieważ w świecie obrazów, emotikonów i natychmiastowych działań sam proces myślenia i zrozumienia nie cieszy się dużym uznaniem. Bez tych elementów nie będziemy jednak w stanie wprowadzać pozytywnych zmian ani wiedzieć, co i dlaczego należy zmienić.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Myślą przewodnią tej książki można uznać pytanie, które było kluczowe dla kampanii reklamowej filmu "Matrix" w latach dziewięćdziesiątych: czy kiedykolwiek pomyślałeś, że coś jest nie tak ze światem wokół ciebie? Odpowiedź na to pytanie jest zazwyczaj pozytywna, a zjawisko to jest szczególnie obecne w dzisiejszych czasach, kiedy świat doświadcza nieustannych kryzysów. W tym kontekście tradycyjne, pozornie nienaruszalne struktury społeczne ulegają rozpadowi, a widmo apokalipsy, wywołanej zmianami klimatycznymi, wojną nuklearną, globalną pandemią czy konfliktem społecznym, staje się coraz bardziej prawdopodobne.
Dodatkowo, media społecznościowe i internet, które miały wspierać tworzenie globalnej wspólnoty, często wzmacniają nasze naturalne skłonności do zamykania się w małych, totemicznych grupach lub bańkach informacyjnych, co czyni współczesną rzeczywistość jeszcze bardziej skomplikowaną. Książka ta wychodzi z przekonania, że w takim świecie szczególnie ważne są refleksja i dogłębna analiza, które unikają łatwych schematów myślowych i masowych odruchów. Są one równie istotne jak noszenie maseczek w czasie pandemii, ponieważ w świecie obrazów, emotikonów i natychmiastowych działań sam proces myślenia i zrozumienia nie cieszy się dużym uznaniem. Bez tych elementów nie będziemy jednak w stanie wprowadzać pozytywnych zmian ani wiedzieć, co i dlaczego należy zmienić.