Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ciotka Farhuma nie była dziwką
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Yossi Avni otwiera swoją powieść od mocnego stwierdzenia: "Zostałem obrzezany w dniu, w którym powiesili Eichmanna", wprowadzając nas w historię młodego Izraelczyka, porzuconego przez ukochanego Arika, miłość swojego życia. W tej książce klasyczna opowieść o miłości nabiera nowych barw, dzięki wyrazistej i pełnej finezji prozie, która zyskała uznanie krytyków. Avni przedstawia relację dwóch mężczyzn, pełną pasji, zdrady oraz tęsknoty bliskiej obłędowi, jak i pragnienia posiadania potomstwa. Autor zręcznie osadza swoją narrację w atmosferze inspirowanej twórczością Jeana Geneta, eksplorując tematy śmierci i obcości. Te uczucia towarzyszą narratorowi, przemierzającemu ulice Tel Awiwu, Berlina oraz wojennie zniszczonego Belgradu, z konfliktem seksualnej tożsamości jako tylko jedną z wielu warstw, które pogłębiają poczucie wyobcowania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Yossi Avni otwiera swoją powieść od mocnego stwierdzenia: "Zostałem obrzezany w dniu, w którym powiesili Eichmanna", wprowadzając nas w historię młodego Izraelczyka, porzuconego przez ukochanego Arika, miłość swojego życia. W tej książce klasyczna opowieść o miłości nabiera nowych barw, dzięki wyrazistej i pełnej finezji prozie, która zyskała uznanie krytyków. Avni przedstawia relację dwóch mężczyzn, pełną pasji, zdrady oraz tęsknoty bliskiej obłędowi, jak i pragnienia posiadania potomstwa. Autor zręcznie osadza swoją narrację w atmosferze inspirowanej twórczością Jeana Geneta, eksplorując tematy śmierci i obcości. Te uczucia towarzyszą narratorowi, przemierzającemu ulice Tel Awiwu, Berlina oraz wojennie zniszczonego Belgradu, z konfliktem seksualnej tożsamości jako tylko jedną z wielu warstw, które pogłębiają poczucie wyobcowania.
