Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe...
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe a autonomia uczenia się" jest pozycją adresowaną do nauczycieli, badaczy oraz wszystkich zainteresowanych rozwijaniem umiejętności samodzielnego uczenia się. Autorzy opierają się na współczesnych teoriach z zakresu psychologii i dydaktyki, aby dostarczyć użytecznych narzędzi w diagnozie autonomii edukacyjnej. Publikacja analizuje pojęcie autonomii w uczeniu się oraz jej determinanty, włączając w to aspekty samoregulacji, metapoznania oraz strategie uczenia się. Omówiono tu również, jak różne czynniki takie jak płeć, wiek, temperament oraz wpływ otoczenia rodzinnego i szkolnego kształtują autonomię uczniów.
Książka oferuje nauczycielom konkretne metody wspierania rozwoju autonomii uczniów w procesie edukacji. Jednym z kluczowych elementów pracy jest narzędzie stworzone do badania trudności związanych z autonomicznym nabywaniem wiedzy, a także model tłumaczący te trudności z uwzględnieniem cech temperamentu, wsparcia szkolnego i rodzinnego oraz innych czynników wpływających na autonomię i motywację uczniów.
Wyniki badań są przedstawione w sposób zwięzły i zrozumiały, co pozwala na lepsze zrozumienie strategii stymulowania autonomii wśród młodzieży. Dzięki autorskiemu kwestionariuszowi zawartemu w książce, możliwe jest zarówno diagnozowanie potrzeb uczniów, jak i przeprowadzanie dalszych badań nad sprzyjającymi lub utrudniającymi autonomię warunkami. Taka wiedza stanowi cenną pomoc dla specjalistów w dziedzinie edukacji, chcących skutecznie wspierać młodych ludzi w procesie uczenia się.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
22.50 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
8.60 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 19
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 19 szt.
Książka "Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe a autonomia uczenia się" jest pozycją adresowaną do nauczycieli, badaczy oraz wszystkich zainteresowanych rozwijaniem umiejętności samodzielnego uczenia się. Autorzy opierają się na współczesnych teoriach z zakresu psychologii i dydaktyki, aby dostarczyć użytecznych narzędzi w diagnozie autonomii edukacyjnej. Publikacja analizuje pojęcie autonomii w uczeniu się oraz jej determinanty, włączając w to aspekty samoregulacji, metapoznania oraz strategie uczenia się. Omówiono tu również, jak różne czynniki takie jak płeć, wiek, temperament oraz wpływ otoczenia rodzinnego i szkolnego kształtują autonomię uczniów.
Książka oferuje nauczycielom konkretne metody wspierania rozwoju autonomii uczniów w procesie edukacji. Jednym z kluczowych elementów pracy jest narzędzie stworzone do badania trudności związanych z autonomicznym nabywaniem wiedzy, a także model tłumaczący te trudności z uwzględnieniem cech temperamentu, wsparcia szkolnego i rodzinnego oraz innych czynników wpływających na autonomię i motywację uczniów.
Wyniki badań są przedstawione w sposób zwięzły i zrozumiały, co pozwala na lepsze zrozumienie strategii stymulowania autonomii wśród młodzieży. Dzięki autorskiemu kwestionariuszowi zawartemu w książce, możliwe jest zarówno diagnozowanie potrzeb uczniów, jak i przeprowadzanie dalszych badań nad sprzyjającymi lub utrudniającymi autonomię warunkami. Taka wiedza stanowi cenną pomoc dla specjalistów w dziedzinie edukacji, chcących skutecznie wspierać młodych ludzi w procesie uczenia się.