Książka - Biznesowy geniusz Taylor Swift

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Biznesowy geniusz Taylor Swift

Biznesowy geniusz Taylor Swift

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka ta umiejętnie łączy biograficzną lekkość z precyzyjną analizą. Kevin Evers, doświadczony redaktor „Harvard Business Review”, przedstawia Taylor Swift nie tylko jako gwiazdę pop, ale jako świadomą twórczynię własnego imperium. Działania Swift zasługują na równie dogłębną analizę co posunięcia tak znanych postaci jak Jobs, Bezos czy Musk. Jest to doskonały przykład dla tych, którzy pragną zrozumieć, jak budować wartość w branży niechętnej zmianom, dostosowywać produkty do oczekiwań odbiorców, skutecznie reagować na kryzysy oraz wprowadzać innowacje, gdy inni się wycofują. Autor szczegółowo opisuje, jak Taylor Swift przewidziała zmiany w dystrybucji muzyki przed wytwórniami, stworzyła bezpośredni kanał komunikacji z fanami, świadomie przejęła prawa do swojego katalogu utworów i jak zarządza reputacją, unikając wpływu mediów. Ta analiza przedstawia narzędzia stosowane przez liderów rynku, koncentrując się na konkretnych decyzjach i ich konsekwencjach. Dla wszystkich zainteresowanych efektywną strategią w praktyce, książka stanowi prawdziwą inspirację. Kevin Evers, jako starszy redaktor „Harvard Business Review”, jest znanym promotorem innowacyjnych idei, współtwórcą bestsellerów na temat wydajności, kreatywności i strategii. Jego artykuły na temat psychologii, przemysłu filmowego oraz sztuki perswazji cieszą się dużą popularnością.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka ta umiejętnie łączy biograficzną lekkość z precyzyjną analizą. Kevin Evers, doświadczony redaktor „Harvard Business Review”, przedstawia Taylor Swift nie tylko jako gwiazdę pop, ale jako świadomą twórczynię własnego imperium. Działania Swift zasługują na równie dogłębną analizę co posunięcia tak znanych postaci jak Jobs, Bezos czy Musk. Jest to doskonały przykład dla tych, którzy pragną zrozumieć, jak budować wartość w branży niechętnej zmianom, dostosowywać produkty do oczekiwań odbiorców, skutecznie reagować na kryzysy oraz wprowadzać innowacje, gdy inni się wycofują. Autor szczegółowo opisuje, jak Taylor Swift przewidziała zmiany w dystrybucji muzyki przed wytwórniami, stworzyła bezpośredni kanał komunikacji z fanami, świadomie przejęła prawa do swojego katalogu utworów i jak zarządza reputacją, unikając wpływu mediów. Ta analiza przedstawia narzędzia stosowane przez liderów rynku, koncentrując się na konkretnych decyzjach i ich konsekwencjach. Dla wszystkich zainteresowanych efektywną strategią w praktyce, książka stanowi prawdziwą inspirację. Kevin Evers, jako starszy redaktor „Harvard Business Review”, jest znanym promotorem innowacyjnych idei, współtwórcą bestsellerów na temat wydajności, kreatywności i strategii. Jego artykuły na temat psychologii, przemysłu filmowego oraz sztuki perswazji cieszą się dużą popularnością.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 40.11 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 384
Rok wydania: 2025
Rozmiar: 141 × 215 mm
ID: 9788382316773
Autorzy:

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki: Kevin Evers

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info