Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W klubach CoderDojo młodzi entuzjaści programowania mogą z pasją rozwijać swoje umiejętności, spotykając się z innymi osobami o podobnych zainteresowaniach. Te grupy działają na całym świecie, w tym także w Polsce, oferując okazję do nauki i realizacji ciekawych projektów pod okiem doświadczonych mentorów. Udział w zajęciach to świetny sposób na pogłębianie wiedzy, a jeśli poczujesz taką potrzebę, możesz także stworzyć własne, mniejsze Dojo Nano. W Dojo Nano, razem z przyjaciółmi, można angażować się w różnorodne projekty związane z programowaniem, takie jak projektowanie własnej gry komputerowej.
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy postanowili stworzyć swoje własne Dojo Nano, stanęli przed wyzwaniem napisania strony internetowej. Teraz nadszedł moment na kreację gry. Projekt zakłada stworzenie prostej gry działającej bezpośrednio w przeglądarce, która zostanie zaprogramowana za pomocą JavaScript. Ten język popularny wśród programistów na całym świecie pozwoli ci na elastyczne tworzenie kodu. W książce znajdziesz jasne instrukcje dotyczące przygotowania komputera do kodowania, przydatne wyjaśnienia dotyczące poszczególnych składowych kodu oraz sposoby radzenia sobie z różnymi problemami. Będziesz mógł stworzyć unikalny świat gry, w którym pojawią się zjawiska takie jak grawitacja. Nauczysz się, jak rysować i animować postaci, by były zdolne do biegania, skakania oraz interakcji z robotami. Co więcej, zaprogramujesz system punktacji oraz skutki zderzeń, które wpłyną na zdrowie gracza w grze. Z łatwością zauważysz, że twoją grę można będzie rozbudowywać, dodając nowe elementy i funkcjonalności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W klubach CoderDojo młodzi entuzjaści programowania mogą z pasją rozwijać swoje umiejętności, spotykając się z innymi osobami o podobnych zainteresowaniach. Te grupy działają na całym świecie, w tym także w Polsce, oferując okazję do nauki i realizacji ciekawych projektów pod okiem doświadczonych mentorów. Udział w zajęciach to świetny sposób na pogłębianie wiedzy, a jeśli poczujesz taką potrzebę, możesz także stworzyć własne, mniejsze Dojo Nano. W Dojo Nano, razem z przyjaciółmi, można angażować się w różnorodne projekty związane z programowaniem, takie jak projektowanie własnej gry komputerowej.
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy postanowili stworzyć swoje własne Dojo Nano, stanęli przed wyzwaniem napisania strony internetowej. Teraz nadszedł moment na kreację gry. Projekt zakłada stworzenie prostej gry działającej bezpośrednio w przeglądarce, która zostanie zaprogramowana za pomocą JavaScript. Ten język popularny wśród programistów na całym świecie pozwoli ci na elastyczne tworzenie kodu. W książce znajdziesz jasne instrukcje dotyczące przygotowania komputera do kodowania, przydatne wyjaśnienia dotyczące poszczególnych składowych kodu oraz sposoby radzenia sobie z różnymi problemami. Będziesz mógł stworzyć unikalny świat gry, w którym pojawią się zjawiska takie jak grawitacja. Nauczysz się, jak rysować i animować postaci, by były zdolne do biegania, skakania oraz interakcji z robotami. Co więcej, zaprogramujesz system punktacji oraz skutki zderzeń, które wpłyną na zdrowie gracza w grze. Z łatwością zauważysz, że twoją grę można będzie rozbudowywać, dodając nowe elementy i funkcjonalności.
