Książka - Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano

Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W klubach CoderDojo młodzi entuzjaści programowania mogą z pasją rozwijać swoje umiejętności, spotykając się z innymi osobami o podobnych zainteresowaniach. Te grupy działają na całym świecie, w tym także w Polsce, oferując okazję do nauki i realizacji ciekawych projektów pod okiem doświadczonych mentorów. Udział w zajęciach to świetny sposób na pogłębianie wiedzy, a jeśli poczujesz taką potrzebę, możesz także stworzyć własne, mniejsze Dojo Nano. W Dojo Nano, razem z przyjaciółmi, można angażować się w różnorodne projekty związane z programowaniem, takie jak projektowanie własnej gry komputerowej.

W poprzednim tomie Nanonauci, którzy postanowili stworzyć swoje własne Dojo Nano, stanęli przed wyzwaniem napisania strony internetowej. Teraz nadszedł moment na kreację gry. Projekt zakłada stworzenie prostej gry działającej bezpośrednio w przeglądarce, która zostanie zaprogramowana za pomocą JavaScript. Ten język popularny wśród programistów na całym świecie pozwoli ci na elastyczne tworzenie kodu. W książce znajdziesz jasne instrukcje dotyczące przygotowania komputera do kodowania, przydatne wyjaśnienia dotyczące poszczególnych składowych kodu oraz sposoby radzenia sobie z różnymi problemami. Będziesz mógł stworzyć unikalny świat gry, w którym pojawią się zjawiska takie jak grawitacja. Nauczysz się, jak rysować i animować postaci, by były zdolne do biegania, skakania oraz interakcji z robotami. Co więcej, zaprogramujesz system punktacji oraz skutki zderzeń, które wpłyną na zdrowie gracza w grze. Z łatwością zauważysz, że twoją grę można będzie rozbudowywać, dodając nowe elementy i funkcjonalności.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W klubach CoderDojo młodzi entuzjaści programowania mogą z pasją rozwijać swoje umiejętności, spotykając się z innymi osobami o podobnych zainteresowaniach. Te grupy działają na całym świecie, w tym także w Polsce, oferując okazję do nauki i realizacji ciekawych projektów pod okiem doświadczonych mentorów. Udział w zajęciach to świetny sposób na pogłębianie wiedzy, a jeśli poczujesz taką potrzebę, możesz także stworzyć własne, mniejsze Dojo Nano. W Dojo Nano, razem z przyjaciółmi, można angażować się w różnorodne projekty związane z programowaniem, takie jak projektowanie własnej gry komputerowej.

W poprzednim tomie Nanonauci, którzy postanowili stworzyć swoje własne Dojo Nano, stanęli przed wyzwaniem napisania strony internetowej. Teraz nadszedł moment na kreację gry. Projekt zakłada stworzenie prostej gry działającej bezpośrednio w przeglądarce, która zostanie zaprogramowana za pomocą JavaScript. Ten język popularny wśród programistów na całym świecie pozwoli ci na elastyczne tworzenie kodu. W książce znajdziesz jasne instrukcje dotyczące przygotowania komputera do kodowania, przydatne wyjaśnienia dotyczące poszczególnych składowych kodu oraz sposoby radzenia sobie z różnymi problemami. Będziesz mógł stworzyć unikalny świat gry, w którym pojawią się zjawiska takie jak grawitacja. Nauczysz się, jak rysować i animować postaci, by były zdolne do biegania, skakania oraz interakcji z robotami. Co więcej, zaprogramujesz system punktacji oraz skutki zderzeń, które wpłyną na zdrowie gracza w grze. Z łatwością zauważysz, że twoją grę można będzie rozbudowywać, dodając nowe elementy i funkcjonalności.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 10.01 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 96
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 200 × 230 mm
ID: 9788328341326
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info