Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Badania i ocena stanu technicznego przewodów kanalizacyjnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pierwsza linia warszawskiego metra, mierząca 21 km, została oddana do użytku 25 października 2008 roku, po niemal ćwierćwieczu budowy. Zaangażowanie w tę potężną inwestycję oznaczało przekształcenie około 17 km systemów kanalizacyjnych i wodociągowych, 16 km gazociągów oraz 6,3 km ciepłociągów, nie wspominając o licznych kabel elektrycznych i telekomunikacyjnych. Ten projekt jest dowodem na ogrom przedsięwzięcia.
Dostosowanie miast w Polsce do europejskich standardów życia wymaga strategicznego podejścia, znacznie bardziej intensywnego niż w niektórych krajach Europy Zachodniej. Istotne są nie tylko teoretyczne badania, ale także praktyczne działania, które modernizują i rozwijają podziemne sieci miejskie. Opisane w książce rozwiązania odpowiadają na te wyzwania, koncentrując się na kluczowym elemencie miejskiej infrastruktury podziemnej – sieci kanalizacyjnej.
Od dawna sygnalizowana jest konieczność badań nad technicznymi, logistycznymi i finansowymi rozwiązaniami dostosowującymi infrastruktury podziemne do przyszłościowych potrzeb miast. Już w latach 90. Politechnika Wrocławska, poprzez swój Zakład Inżynierii Miejskiej, prowadziła studia w tej tematyce.
Celem tej książki jest dostarczenie praktycznych narzędzi, takich jak skanery pozwalające na trójwymiarowe wizualizacje kanałów i analizę uzyskanych z nich danych. Tematyka techniczna jest tu zintegrowana z szerszymi rozważaniami na temat teorii niezawodności i odnawiania podziemnych sieci infrastrukturalnych.
Publikacja jest wynikiem długotrwałych analiz teoretycznych, rozpoczętych pod koniec lat 80., oraz licznych badań praktycznych, przeprowadzonych we współpracy z zewnętrznymi przedsiębiorstwami. Autorzy świadomie nawiązują do wcześniejszych prac, co czyni tę książkę kolejnym elementem inżynieryjnej biblioteki Zakładu Inżynierii Miejskiej Politechniki Wrocławskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pierwsza linia warszawskiego metra, mierząca 21 km, została oddana do użytku 25 października 2008 roku, po niemal ćwierćwieczu budowy. Zaangażowanie w tę potężną inwestycję oznaczało przekształcenie około 17 km systemów kanalizacyjnych i wodociągowych, 16 km gazociągów oraz 6,3 km ciepłociągów, nie wspominając o licznych kabel elektrycznych i telekomunikacyjnych. Ten projekt jest dowodem na ogrom przedsięwzięcia.
Dostosowanie miast w Polsce do europejskich standardów życia wymaga strategicznego podejścia, znacznie bardziej intensywnego niż w niektórych krajach Europy Zachodniej. Istotne są nie tylko teoretyczne badania, ale także praktyczne działania, które modernizują i rozwijają podziemne sieci miejskie. Opisane w książce rozwiązania odpowiadają na te wyzwania, koncentrując się na kluczowym elemencie miejskiej infrastruktury podziemnej – sieci kanalizacyjnej.
Od dawna sygnalizowana jest konieczność badań nad technicznymi, logistycznymi i finansowymi rozwiązaniami dostosowującymi infrastruktury podziemne do przyszłościowych potrzeb miast. Już w latach 90. Politechnika Wrocławska, poprzez swój Zakład Inżynierii Miejskiej, prowadziła studia w tej tematyce.
Celem tej książki jest dostarczenie praktycznych narzędzi, takich jak skanery pozwalające na trójwymiarowe wizualizacje kanałów i analizę uzyskanych z nich danych. Tematyka techniczna jest tu zintegrowana z szerszymi rozważaniami na temat teorii niezawodności i odnawiania podziemnych sieci infrastrukturalnych.
Publikacja jest wynikiem długotrwałych analiz teoretycznych, rozpoczętych pod koniec lat 80., oraz licznych badań praktycznych, przeprowadzonych we współpracy z zewnętrznymi przedsiębiorstwami. Autorzy świadomie nawiązują do wcześniejszych prac, co czyni tę książkę kolejnym elementem inżynieryjnej biblioteki Zakładu Inżynierii Miejskiej Politechniki Wrocławskiej.
