Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Architektura wiedzy w szkole
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej książce czytelnik znajdzie szczegółowe omówienie podstaw procesu nauczania i zdobywania wiedzy. Autor w błyskotliwy sposób łączy teorię naukową z praktyką edukacyjną, prezentując usystematyzowane wyniki badań nad funkcjonowaniem mózgu i naukowe klasyfikacje wiedzy. Podkreśla, jak można wykorzystać tę nowoczesną wiedzę w szkołach, aby efektywnie wspierała wszechstronny rozwój uczniów. W publikacji znajduje się analiza Strategii Kształcenia Wyprzedzającego oraz opis najważniejszych cech współczesnej instytucji edukacyjnej. Dzieło, pełne ciekawych anegdot, jest napisane z pasją i w sposób tak przystępny, że z pewnością wzbudzi zainteresowanie każdego czytelnika.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej książce czytelnik znajdzie szczegółowe omówienie podstaw procesu nauczania i zdobywania wiedzy. Autor w błyskotliwy sposób łączy teorię naukową z praktyką edukacyjną, prezentując usystematyzowane wyniki badań nad funkcjonowaniem mózgu i naukowe klasyfikacje wiedzy. Podkreśla, jak można wykorzystać tę nowoczesną wiedzę w szkołach, aby efektywnie wspierała wszechstronny rozwój uczniów. W publikacji znajduje się analiza Strategii Kształcenia Wyprzedzającego oraz opis najważniejszych cech współczesnej instytucji edukacyjnej. Dzieło, pełne ciekawych anegdot, jest napisane z pasją i w sposób tak przystępny, że z pewnością wzbudzi zainteresowanie każdego czytelnika.
