Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Analityk danych. Przewodnik po data science, statystyce i uczeniu maszynowym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Musisz zmierzyć się z rzeczywistością: era danych to nie tylko niesamowite możliwości, ale też wiele niespełnionych obietnic. Firmy często wprowadzają systemy, które mają wspierać decyzyjność, jednak okazują się mniej efektywne, niż oczekiwano. Menedżerowie zatrudniają analityków, którzy swoją pracą nie spełniają zamierzonych celów. Specjaliści w dziedzinie data science są rekrutowani przez przedsiębiorstwa, które nie potrafią w pełni ich zasobów wykorzystać. Tymczasem dyrektorzy wysłuchują niezrozumiałego żargonu technicznego i udają, że go rozumieją. Konsekwencja? Pieniądze tracone są bezpowrotnie.
Ta książka stanowi praktyczne wprowadzenie do nauki o danych w środowisku zawodowym. Dostarcza wiedzy, która jest niezbędna na początkowym etapie kariery każdego, kto chce stać się ekspertem w dziedzinie danych. Od omówienia osobowości, z którymi przyjdzie współdziałać, poprzez szczegóły analizy danych, aż po matematykę stojącą za algorytmami i uczeniem maszynowym – wszystko to znajdziesz w tej publikacji. Nauczysz się krytycznie oceniać dane oraz uzyskane na ich podstawie wyniki, a także będziesz umieć o nich mądrze rozmawiać. W skrócie, zdobędziesz głębsze zrozumienie danych i związanych z nimi wyzwań na profesjonalnym poziomie.
To lektura obowiązkowa dla wszystkich chcących wprowadzić data science do swojej firmy.
Eric Weber, kierownik ds. eksperymentów i badań metrycznych w Yelp, uczy, jak:
- myśleć statystycznie, doceniając rolę zmienności w podejmowaniu decyzji
- zadawać trafne pytania dotyczące statystyk i wyników analiz
- skutecznie korzystać z uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji
- unikać powszechnych błędów w pracy z danymi i ich interpretacji
Data science? Zamień garść piasku na złoto!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Musisz zmierzyć się z rzeczywistością: era danych to nie tylko niesamowite możliwości, ale też wiele niespełnionych obietnic. Firmy często wprowadzają systemy, które mają wspierać decyzyjność, jednak okazują się mniej efektywne, niż oczekiwano. Menedżerowie zatrudniają analityków, którzy swoją pracą nie spełniają zamierzonych celów. Specjaliści w dziedzinie data science są rekrutowani przez przedsiębiorstwa, które nie potrafią w pełni ich zasobów wykorzystać. Tymczasem dyrektorzy wysłuchują niezrozumiałego żargonu technicznego i udają, że go rozumieją. Konsekwencja? Pieniądze tracone są bezpowrotnie.
Ta książka stanowi praktyczne wprowadzenie do nauki o danych w środowisku zawodowym. Dostarcza wiedzy, która jest niezbędna na początkowym etapie kariery każdego, kto chce stać się ekspertem w dziedzinie danych. Od omówienia osobowości, z którymi przyjdzie współdziałać, poprzez szczegóły analizy danych, aż po matematykę stojącą za algorytmami i uczeniem maszynowym – wszystko to znajdziesz w tej publikacji. Nauczysz się krytycznie oceniać dane oraz uzyskane na ich podstawie wyniki, a także będziesz umieć o nich mądrze rozmawiać. W skrócie, zdobędziesz głębsze zrozumienie danych i związanych z nimi wyzwań na profesjonalnym poziomie.
To lektura obowiązkowa dla wszystkich chcących wprowadzić data science do swojej firmy.
Eric Weber, kierownik ds. eksperymentów i badań metrycznych w Yelp, uczy, jak:
- myśleć statystycznie, doceniając rolę zmienności w podejmowaniu decyzji
- zadawać trafne pytania dotyczące statystyk i wyników analiz
- skutecznie korzystać z uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji
- unikać powszechnych błędów w pracy z danymi i ich interpretacji
Data science? Zamień garść piasku na złoto!
