Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ADHD. Co robić (a czego nie)
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy zastanawiałeś się, jakie metody są najbardziej efektywne w pracy z dzieckiem z ADHD w środowisku szkolnym? Ta książka oferuje praktyczne porady dostosowane do sytuacji oraz instrukcje do natychmiastowego zastosowania, które pomogą w radzeniu sobie z 15 charakterystycznymi trudnościami związanymi z ADHD.
Ważne jest, by zadania były krótkie. Ułatwia to dziecku ich wykonanie i opanowanie nowych umiejętności. Wspólna praca to klucz do sukcesu — warto współdziałać z innymi nauczycielami i pracownikami szkoły, co znacznie usprawni proces nauczania. Zamiast karania, lepiej stosować metody, które nie zniechęcają dziecka.
Pamiętaj zawsze, że dzieci z ADHD mogą przejawiać problemy w zachowaniu, jednak nie są one dziećmi problemowymi.
Książka została napisana przez Donatellę Arcangeli, lekarza oraz specjalistę w dziedzinie neuropsychiatrii dziecięcej i młodzieżowej. W swojej praktyce klinicznej oraz podczas szkoleń dla pracowników socjalnych, ochrony zdrowia i edukacji, koncentruje się na zdrowiu psychicznym młodych ludzi, szczególnie interesując się dziećmi z ADHD. Od wielu lat prowadzi program Teacher Training dla personelu szkolnego w prowincji Bolzano we Włoszech, dostarczając nauczycielom narzędzi do pracy z uczniami wymagającymi specjalnych potrzeb edukacyjnych oraz z niepełnosprawnościami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy zastanawiałeś się, jakie metody są najbardziej efektywne w pracy z dzieckiem z ADHD w środowisku szkolnym? Ta książka oferuje praktyczne porady dostosowane do sytuacji oraz instrukcje do natychmiastowego zastosowania, które pomogą w radzeniu sobie z 15 charakterystycznymi trudnościami związanymi z ADHD.
Ważne jest, by zadania były krótkie. Ułatwia to dziecku ich wykonanie i opanowanie nowych umiejętności. Wspólna praca to klucz do sukcesu — warto współdziałać z innymi nauczycielami i pracownikami szkoły, co znacznie usprawni proces nauczania. Zamiast karania, lepiej stosować metody, które nie zniechęcają dziecka.
Pamiętaj zawsze, że dzieci z ADHD mogą przejawiać problemy w zachowaniu, jednak nie są one dziećmi problemowymi.
Książka została napisana przez Donatellę Arcangeli, lekarza oraz specjalistę w dziedzinie neuropsychiatrii dziecięcej i młodzieżowej. W swojej praktyce klinicznej oraz podczas szkoleń dla pracowników socjalnych, ochrony zdrowia i edukacji, koncentruje się na zdrowiu psychicznym młodych ludzi, szczególnie interesując się dziećmi z ADHD. Od wielu lat prowadzi program Teacher Training dla personelu szkolnego w prowincji Bolzano we Włoszech, dostarczając nauczycielom narzędzi do pracy z uczniami wymagającymi specjalnych potrzeb edukacyjnych oraz z niepełnosprawnościami.
