Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ABC mówienia, czytania i pisania. Umiem mówić, czytać i pisać. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "ABC mówienia, czytania i pisania. Umiem mówić, czytać i pisać. Część II" to zeszyt rewalidacyjny zaprojektowany specjalnie dla dzieci z wadami słuchu oraz trudnościami w nauce mowy, czytania i pisania. Seria ta, autorstwa Justyny Łomży i Irminy Knapik, koncentruje się na rozwijaniu kompetencji językowych młodych czytelników poprzez różnorodne ćwiczenia, które nauczają, jak odczytywać mówione słowa z ruchu ust, utrwalać poznane litery oraz wyrazy, a także doskonalić rozumienie tekstu i umiejętności manualne.
Zeszyty ćwiczeń, które stanowią nieocenioną pomoc zarówno dla nauczycieli, jak i rodziców, wspierają dzieci, które z różnych, czasem trudnych do zdiagnozowania przyczyn, napotykają trudności w opanowaniu mowy dźwiękowej oraz czytania ze zrozumieniem. Dodatkowo, pomagają one rozwijać słuch fonemowy, co jest kluczowe dla poprawy komunikacji w otoczeniu.
Wśród publikacji serii znajdziemy m.in. "Program nauczania" opracowany przez Justynę Łomża i Irminę Knapik, "Umiem mówić i czytać. Podręcznik do nauki czytania" oraz pierwszą część zeszytu do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu. Książki te stanowią kompleksowe wsparcie w procesie edukacyjnym, oferując metody i strategie pracy z dziećmi, które potrzebują dodatkowej pomocy w opanowaniu tych fundamentalnych umiejętności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "ABC mówienia, czytania i pisania. Umiem mówić, czytać i pisać. Część II" to zeszyt rewalidacyjny zaprojektowany specjalnie dla dzieci z wadami słuchu oraz trudnościami w nauce mowy, czytania i pisania. Seria ta, autorstwa Justyny Łomży i Irminy Knapik, koncentruje się na rozwijaniu kompetencji językowych młodych czytelników poprzez różnorodne ćwiczenia, które nauczają, jak odczytywać mówione słowa z ruchu ust, utrwalać poznane litery oraz wyrazy, a także doskonalić rozumienie tekstu i umiejętności manualne.
Zeszyty ćwiczeń, które stanowią nieocenioną pomoc zarówno dla nauczycieli, jak i rodziców, wspierają dzieci, które z różnych, czasem trudnych do zdiagnozowania przyczyn, napotykają trudności w opanowaniu mowy dźwiękowej oraz czytania ze zrozumieniem. Dodatkowo, pomagają one rozwijać słuch fonemowy, co jest kluczowe dla poprawy komunikacji w otoczeniu.
Wśród publikacji serii znajdziemy m.in. "Program nauczania" opracowany przez Justynę Łomża i Irminę Knapik, "Umiem mówić i czytać. Podręcznik do nauki czytania" oraz pierwszą część zeszytu do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu. Książki te stanowią kompleksowe wsparcie w procesie edukacyjnym, oferując metody i strategie pracy z dziećmi, które potrzebują dodatkowej pomocy w opanowaniu tych fundamentalnych umiejętności.
