Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
ABC kreatywności. Kontynuacje
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest kontynuacją i rozwinięciem ABC kreatywności z roku 2010, bazuje bowiem na tym samym pomyśle, by poszczególne rozdziały wyznaczone były przez kolejne litery alfabetu i stanowiły pretekst do zrozumiałego, a zarazem interesującego dla czytelnika opisu ważnych zjawisk (zdolności, umiejętności, kompetencji, uwarunkowań), związanych z kreatywnością i jej rozwijaniem. Treści poszczególnych rozdziałów są dobrze ugruntowane w naukach o twórczości i dekonspirują ciągle żywe mity i półprawdy o kreatywności. Skierowane do czytelnika zadania twórcze i rubryka Autorefleksja mają uświadomić mu naturę poszczególnych kompetencji twórczych i zachęcić do przemyśleń nad własną aktywnością twórczą. Kończące każdy rozdział Zasady Rozwoju Kreatywności stanowią zwięzłe wskazówki (zalecenia) do stosowania w toku codziennych wysiłków nad rozwiązywaniem problemów w sposób twórczy. Książka adresowana jest do pedagogów, nauczycieli, psychologów, studentów różnych kierunków, trenerów grupowych i specjalistów od zasobów w firmach, pionu kierowniczego w firmach. Pierwsze wydanie ABC kreatywności dostało się do finału konkursu o Nagrodę Teofrasta na najlepszą książkę psychologiczną roku 2010 czasopisma Charaktery. Patroni medialni: edunews.pl, Charaktery. Patroni wydania: Odyseja Umysłu, Polskie Stowarzyszenie Kreatywności, Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest kontynuacją i rozwinięciem ABC kreatywności z roku 2010, bazuje bowiem na tym samym pomyśle, by poszczególne rozdziały wyznaczone były przez kolejne litery alfabetu i stanowiły pretekst do zrozumiałego, a zarazem interesującego dla czytelnika opisu ważnych zjawisk (zdolności, umiejętności, kompetencji, uwarunkowań), związanych z kreatywnością i jej rozwijaniem. Treści poszczególnych rozdziałów są dobrze ugruntowane w naukach o twórczości i dekonspirują ciągle żywe mity i półprawdy o kreatywności. Skierowane do czytelnika zadania twórcze i rubryka Autorefleksja mają uświadomić mu naturę poszczególnych kompetencji twórczych i zachęcić do przemyśleń nad własną aktywnością twórczą. Kończące każdy rozdział Zasady Rozwoju Kreatywności stanowią zwięzłe wskazówki (zalecenia) do stosowania w toku codziennych wysiłków nad rozwiązywaniem problemów w sposób twórczy. Książka adresowana jest do pedagogów, nauczycieli, psychologów, studentów różnych kierunków, trenerów grupowych i specjalistów od zasobów w firmach, pionu kierowniczego w firmach. Pierwsze wydanie ABC kreatywności dostało się do finału konkursu o Nagrodę Teofrasta na najlepszą książkę psychologiczną roku 2010 czasopisma Charaktery. Patroni medialni: edunews.pl, Charaktery. Patroni wydania: Odyseja Umysłu, Polskie Stowarzyszenie Kreatywności, Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego.