Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak skutecznie prowadzić rozmowy w biznesie, aby zakończyły się sukcesem? Jaki jest sekret przyciągania i utrzymywania uwagi klienta, a co więcej — jak budować trwałe relacje? Odpowiedzi na te pytania dostarczy Ci książka Anny M. Łabuz.
Autorka książki wnikliwie analizuje dynamikę interakcji między Tobą a Twoim klientem podczas pierwszego spotkania. Dzięki jej wskazówkom zrozumiesz, jak funkcjonują mechanizmy komunikacji, i nauczysz się efektywnie prowadzić rozmowy zgodnie z etycznymi zasadami wywierania wpływu. Odkryjesz, jak działa ludzki umysł i jakie ma to znaczenie dla prowadzenia skutecznych negocjacji. Dowiesz się, jak nawiązywać pierwszy kontakt, by zdobyć i utrzymać zainteresowanie klienta, oraz poznasz potężne techniki lingwistyczne, które pomogą Ci w komunikacji.
Kluczowe jest także zrozumienie emocji – zarówno swoich, jak i rozmówcy. Nauczysz się identyfikować style negocjacyjne oraz wartości, które są priorytetowe dla Twojego klienta, co znacząco wpływa na wynik rozmów. Będziesz w stanie rozwiewać wszelkie wątpliwości i skutecznie prowadzić negocjacje w oparciu o system AZURI, co pozwoli Ci dołączyć do grona wybitnych negocjatorów.
Anna M. Łabuz — psycholog biznesu i wykładowca w Polskiej Akademii Trenerów Sprzedaży, jest prezesem Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu i Coachingu. Z ponad 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży, autorka specjalizuje się w negocjacjach i efektywnej komunikacji w biznesie. Więcej informacji o jej twórczości znajdziesz na annalabuz.pl.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak skutecznie prowadzić rozmowy w biznesie, aby zakończyły się sukcesem? Jaki jest sekret przyciągania i utrzymywania uwagi klienta, a co więcej — jak budować trwałe relacje? Odpowiedzi na te pytania dostarczy Ci książka Anny M. Łabuz.
Autorka książki wnikliwie analizuje dynamikę interakcji między Tobą a Twoim klientem podczas pierwszego spotkania. Dzięki jej wskazówkom zrozumiesz, jak funkcjonują mechanizmy komunikacji, i nauczysz się efektywnie prowadzić rozmowy zgodnie z etycznymi zasadami wywierania wpływu. Odkryjesz, jak działa ludzki umysł i jakie ma to znaczenie dla prowadzenia skutecznych negocjacji. Dowiesz się, jak nawiązywać pierwszy kontakt, by zdobyć i utrzymać zainteresowanie klienta, oraz poznasz potężne techniki lingwistyczne, które pomogą Ci w komunikacji.
Kluczowe jest także zrozumienie emocji – zarówno swoich, jak i rozmówcy. Nauczysz się identyfikować style negocjacyjne oraz wartości, które są priorytetowe dla Twojego klienta, co znacząco wpływa na wynik rozmów. Będziesz w stanie rozwiewać wszelkie wątpliwości i skutecznie prowadzić negocjacje w oparciu o system AZURI, co pozwoli Ci dołączyć do grona wybitnych negocjatorów.
Anna M. Łabuz — psycholog biznesu i wykładowca w Polskiej Akademii Trenerów Sprzedaży, jest prezesem Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu i Coachingu. Z ponad 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży, autorka specjalizuje się w negocjacjach i efektywnej komunikacji w biznesie. Więcej informacji o jej twórczości znajdziesz na annalabuz.pl.
