Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
5 języków doceniania w miejscu pracy. Wzmacnianie organizacji przez inspirowanie ludzi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, czy twoi współpracownicy czują się naprawdę doceniani? W dzisiejszym świecie, gdzie satysfakcja z pracy odgrywa kluczową rolę, niezwykle istotne jest, by pracownicy rzeczywiście odczuwali uznanie. Jednakże, może to być trudniejsze, niż się wydaje, zwłaszcza gdy ty i twoi współpracownicy macie różne sposoby wyrażania docenienia. Dr Gary Chapman oraz dr Paul White przedstawiają praktyczne rozwiązania, które mogą pomóc w umacnianiu lojalności oraz redukcji liczby odchodzących osób, a także w eliminacji cynizmu i budowaniu pozytywnej atmosfery w pracy. Przez prawdziwe docenienie, które zastępuje nieskuteczne formy uznania, pracownicy zyskują większe zaangażowanie.
Kiedy Andy Erlandson z Microsoft przeczytał tę książkę z zespołem, zwrócili uwagę na kluczową ideę autentycznego doceniania, które okazało się być bardziej wartościowe niż skupianie się tylko na nagrodach dla liderów. Wszyscy zaczęliśmy wprowadzać realne i znaczące formy uznania na różnych poziomach organizacji. Tom Nicholson z HR People & Strategy podkreśla, że relacje oparte na zaufaniu są fundamentem każdej transakcji biznesowej, przewyższają nawet umiejętności czy wiedzę. Książka wskazuje, jak zbudować te relacje na gruncie zawodowym, niezależnie od typu organizacji. Lynn Smith z NextLEVEL Leadership Canada dodaje, że publikacja ta nie tylko odpowiada na nasze instynktowne pragnienie docenienia, ale zachęca również do refleksji nad tym, co oznacza to dla nas osobiście i zawodowo. Dzięki tej lekturze czytelnicy będą lepiej przygotowani do tworzenia atmosfery uznania w swoich środowiskach zawodowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, czy twoi współpracownicy czują się naprawdę doceniani? W dzisiejszym świecie, gdzie satysfakcja z pracy odgrywa kluczową rolę, niezwykle istotne jest, by pracownicy rzeczywiście odczuwali uznanie. Jednakże, może to być trudniejsze, niż się wydaje, zwłaszcza gdy ty i twoi współpracownicy macie różne sposoby wyrażania docenienia. Dr Gary Chapman oraz dr Paul White przedstawiają praktyczne rozwiązania, które mogą pomóc w umacnianiu lojalności oraz redukcji liczby odchodzących osób, a także w eliminacji cynizmu i budowaniu pozytywnej atmosfery w pracy. Przez prawdziwe docenienie, które zastępuje nieskuteczne formy uznania, pracownicy zyskują większe zaangażowanie.
Kiedy Andy Erlandson z Microsoft przeczytał tę książkę z zespołem, zwrócili uwagę na kluczową ideę autentycznego doceniania, które okazało się być bardziej wartościowe niż skupianie się tylko na nagrodach dla liderów. Wszyscy zaczęliśmy wprowadzać realne i znaczące formy uznania na różnych poziomach organizacji. Tom Nicholson z HR People & Strategy podkreśla, że relacje oparte na zaufaniu są fundamentem każdej transakcji biznesowej, przewyższają nawet umiejętności czy wiedzę. Książka wskazuje, jak zbudować te relacje na gruncie zawodowym, niezależnie od typu organizacji. Lynn Smith z NextLEVEL Leadership Canada dodaje, że publikacja ta nie tylko odpowiada na nasze instynktowne pragnienie docenienia, ale zachęca również do refleksji nad tym, co oznacza to dla nas osobiście i zawodowo. Dzięki tej lekturze czytelnicy będą lepiej przygotowani do tworzenia atmosfery uznania w swoich środowiskach zawodowych.
