Książka - Zwyciężanie na trudnym rynku. Sprawdzone strategie firm w fazie dojrzałości

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zwyciężanie na trudnym rynku. Sprawdzone strategie firm w fazie dojrzałości

Zwyciężanie na trudnym rynku. Sprawdzone strategie firm w fazie dojrzałości

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Czy istnieje niezawodny sposób na zwiększenie zysków? Dążenie do zwiększenia udziału w rynku może nie być najlepszą strategią. Na dojrzałych rynkach, gdzie osiągnięcie trwałego wzrostu zysków staje się coraz bardziej skomplikowane, redukcja kosztów była już w pełni wykorzystana. Konkurencja staje się coraz bardziej zacięta, a szanse na stworzenie nowatorskiego produktu są znikome. W tych ograniczających warunkach wielu menedżerów koncentruje się na zwiększaniu i utrzymaniu udziału w rynku jako sposobu na zwiększenie zysków.

Hermann Simon, Frank F. Bilstein i Frank Luby proponują, że firmy mogą zwiększyć swoje zyski o 1 do 3 procent rocznego przychodu, gdy zdecydują się na alternatywne metody działania. Co stanowi klucz do sukcesu? Trzeba przemyśleć na nowo marketingowy mix, aby sprzedawać produkty i usługi w sposób nietypowy. Autorzy, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu konsultingowym, przedstawiają szereg sprawdzonych strategii. Opisują, jak określić potencjalne źródła zysków, podejmować decyzje marketingowe na podstawie dogłębnej analizy zamiast intuicji, segmentować klientów według ich skłonności do zapłaty, a także jak zaoferować im odpowiednio dostosowane pakiety produktowo-usługowe.

Proponują również strategiczne podwyżki cen i odradzają ich redukcję w obliczu konkurencji. Książka sugeruje również stworzenie systemu motywacyjnego, który skieruje marketing i sprzedaż na zysk. To bez wątpienia prowokacyjne dzieło, które rozbija powszechne przekonanie o konieczności zwiększania udziału w rynku, oferując nowoczesne podejście i narzędzia dla menedżerów dążących do poprawy wyników w stabilnych warunkach rynkowych.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Czy istnieje niezawodny sposób na zwiększenie zysków? Dążenie do zwiększenia udziału w rynku może nie być najlepszą strategią. Na dojrzałych rynkach, gdzie osiągnięcie trwałego wzrostu zysków staje się coraz bardziej skomplikowane, redukcja kosztów była już w pełni wykorzystana. Konkurencja staje się coraz bardziej zacięta, a szanse na stworzenie nowatorskiego produktu są znikome. W tych ograniczających warunkach wielu menedżerów koncentruje się na zwiększaniu i utrzymaniu udziału w rynku jako sposobu na zwiększenie zysków.

Hermann Simon, Frank F. Bilstein i Frank Luby proponują, że firmy mogą zwiększyć swoje zyski o 1 do 3 procent rocznego przychodu, gdy zdecydują się na alternatywne metody działania. Co stanowi klucz do sukcesu? Trzeba przemyśleć na nowo marketingowy mix, aby sprzedawać produkty i usługi w sposób nietypowy. Autorzy, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu konsultingowym, przedstawiają szereg sprawdzonych strategii. Opisują, jak określić potencjalne źródła zysków, podejmować decyzje marketingowe na podstawie dogłębnej analizy zamiast intuicji, segmentować klientów według ich skłonności do zapłaty, a także jak zaoferować im odpowiednio dostosowane pakiety produktowo-usługowe.

Proponują również strategiczne podwyżki cen i odradzają ich redukcję w obliczu konkurencji. Książka sugeruje również stworzenie systemu motywacyjnego, który skieruje marketing i sprzedaż na zysk. To bez wątpienia prowokacyjne dzieło, które rozbija powszechne przekonanie o konieczności zwiększania udziału w rynku, oferując nowoczesne podejście i narzędzia dla menedżerów dążących do poprawy wyników w stabilnych warunkach rynkowych.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 14.19 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 224
Rok wydania: 2011
Rozmiar: 160 × 230 mm
ID: 9788377460580

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info