Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zrobić Ratnera! Sukces i upadek w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Termin „zrobić Ratnera” stał się trwałym elementem języka angielskiego, symbolizującą wypowiedź, która prowadzi do katastrofalnego samounicestwienia reputacji, szczególnie podczas publicznych wystąpień. Geneza tego wyrażenia sięga mowy wygłoszonej przez Geralda Ratnera w 1991 roku na konferencji Instytutu Dyrektorów, która przyniosła mu niesławę.
Gerald Ratner przez ponad ćwierć wieku zdobywał uznanie jako wybitny przedsiębiorca w branży jubilerskiej. Stworzył imponujące imperium handlowe, które obejmowało milionowe obroty oraz sklepy działające pod renomowanymi markami, takimi jak Ratners, H. Samuel, Ernest Jones i Watches of Switzerland. Kulminacją jego kariery było zaproszenie do przemówienia w prestiżowej Royal Albert Hall podczas dorocznego spotkania Instytutu Dyrektorów w Londynie, co miało być zwieńczeniem jego dotychczasowych osiągnięć.
Jednak w momencie, który miał obfitować w pochwały, Gerald Ratner popełnił błąd, żartując na temat jakości sprzedawanej przez swoją firmę biżuterii. Media szybko podchwyciły jego komentarze, co doprowadziło do poważnego kryzysu wizerunkowego, którego skutki przerosły wszelkie oczekiwania.
Przy wsparciu pisarza i dziennikarza Jo Monroe, Ratner podjął się zadania opisania swojej historii w książce, która rzuca nowe światło na te przełomowe wydarzenia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Termin „zrobić Ratnera” stał się trwałym elementem języka angielskiego, symbolizującą wypowiedź, która prowadzi do katastrofalnego samounicestwienia reputacji, szczególnie podczas publicznych wystąpień. Geneza tego wyrażenia sięga mowy wygłoszonej przez Geralda Ratnera w 1991 roku na konferencji Instytutu Dyrektorów, która przyniosła mu niesławę.
Gerald Ratner przez ponad ćwierć wieku zdobywał uznanie jako wybitny przedsiębiorca w branży jubilerskiej. Stworzył imponujące imperium handlowe, które obejmowało milionowe obroty oraz sklepy działające pod renomowanymi markami, takimi jak Ratners, H. Samuel, Ernest Jones i Watches of Switzerland. Kulminacją jego kariery było zaproszenie do przemówienia w prestiżowej Royal Albert Hall podczas dorocznego spotkania Instytutu Dyrektorów w Londynie, co miało być zwieńczeniem jego dotychczasowych osiągnięć.
Jednak w momencie, który miał obfitować w pochwały, Gerald Ratner popełnił błąd, żartując na temat jakości sprzedawanej przez swoją firmę biżuterii. Media szybko podchwyciły jego komentarze, co doprowadziło do poważnego kryzysu wizerunkowego, którego skutki przerosły wszelkie oczekiwania.
Przy wsparciu pisarza i dziennikarza Jo Monroe, Ratner podjął się zadania opisania swojej historii w książce, która rzuca nowe światło na te przełomowe wydarzenia.
