Książka - Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie

Zarządzanie wartością klienta pomiar i strategie

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka przedstawia wnikliwą analizę zarządzania wartością klienta, będącego nowoczesnym podejściem do marketingu, w którym klienci są postrzegani jako kluczowy zasób przedsiębiorstwa. W tym modelu szczególną uwagę zwraca się na dokładne mierzenie i maksymalizowanie wartości klienta. Budowanie długoterminowych i dochodowych relacji z klientami jest fundamentem zwiększania rentowności oraz ogólnej wartości firmy. Publikacja bada temat z różnych kątów, oferując wgląd w takie obszary jak techniki oceny wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, oraz tworzenie wartości dla klienta. Ponadto, omawia społecznie odpowiedzialny marketing jako część tej wartości oraz jak budować wartość klienta w marketingu relacyjnym. Autorzy, specjaliści z Katedry Marketingu SGH i innych instytucji akademickich, kierują swoje przemyślenia do szerokiego audytorium. Pozycja ta jest idealna dla praktyków, wykładowców oraz studentów, którzy pragną zgłębić strategie zwiększania wartości klienta w kontekście marketingu i zarządzania.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

brak

nowa

2

17.80 zł

jak nowa

ok
Taniej o 71.36 złCena rynkowa: 89.16 zł
  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

brak

dobry

brak

widoczne ślady używania

Dostępna ilość 1

Uwaga została 1 szt.

Posiadamy 2 szt.

Dostępna ilość

89.16

17.80

Książka przedstawia wnikliwą analizę zarządzania wartością klienta, będącego nowoczesnym podejściem do marketingu, w którym klienci są postrzegani jako kluczowy zasób przedsiębiorstwa. W tym modelu szczególną uwagę zwraca się na dokładne mierzenie i maksymalizowanie wartości klienta. Budowanie długoterminowych i dochodowych relacji z klientami jest fundamentem zwiększania rentowności oraz ogólnej wartości firmy. Publikacja bada temat z różnych kątów, oferując wgląd w takie obszary jak techniki oceny wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, oraz tworzenie wartości dla klienta. Ponadto, omawia społecznie odpowiedzialny marketing jako część tej wartości oraz jak budować wartość klienta w marketingu relacyjnym. Autorzy, specjaliści z Katedry Marketingu SGH i innych instytucji akademickich, kierują swoje przemyślenia do szerokiego audytorium. Pozycja ta jest idealna dla praktyków, wykładowców oraz studentów, którzy pragną zgłębić strategie zwiększania wartości klienta w kontekście marketingu i zarządzania.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 17.80 zł

Okładka: Twarda

Ilość stron: 568

Rok wydania: 2010

Rozmiar: 18 x 24 mm

ID: 9788375610581

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki: Pozostałe książki

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info