Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie twórczością w organizacji...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Coraz częściej w polskiej i międzynarodowej literaturze ekonomicznej podejmowana jest tematyka roli twórczości w organizacjach. Problematyka publikacji jest nie tylko ważna, ale również aktualna i praktyczna. Autorka książki przedstawiła swój oryginalny sposób omówienia tego fascynującego zagadnienia, co znacząco wzbogaca obecną wiedzę naukową o funkcjonowaniu i zarządzaniu twórczością w firmach. Różnorodne podejścia do prezentowania wiedzy o twórczości pozwalają na ciągłe jej wzbogacanie poprzez nowe doświadczenia i płynące z nich wnioski. Książka dotyczy istotnego problemu, szczególnie znaczącego w kontekście nowoczesnej, kreatywnej gospodarki, gdzie sukces organizacji zależy od efektywnego zarządzania zasobami niematerialnymi.
Autorka miała na celu wyjaśnienie i pogłębienie konceptualizacji twórczości organizacyjnej oraz zależności w niej występujących, które uruchamiają i rozwijają procesy twórcze. Ta unikalna koncepcja zarządzania twórczością w organizacji istotnie poszerza granice tradycyjnej wiedzy w dziedzinie kreatywności. Książka zawiera również liczne wyzwania badawcze, które mogą stać się konkretnymi inspiracjami dla dalszych badań naukowych, nie tylko w polskich uczelniach, ale także na arenie międzynarodowej. Jestem przekonana, że pomysły Autorki zachęcą do wspólnych badań akademików na Słowacji, w Czechach, na Litwie, na Węgrzech i w innych krajach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Coraz częściej w polskiej i międzynarodowej literaturze ekonomicznej podejmowana jest tematyka roli twórczości w organizacjach. Problematyka publikacji jest nie tylko ważna, ale również aktualna i praktyczna. Autorka książki przedstawiła swój oryginalny sposób omówienia tego fascynującego zagadnienia, co znacząco wzbogaca obecną wiedzę naukową o funkcjonowaniu i zarządzaniu twórczością w firmach. Różnorodne podejścia do prezentowania wiedzy o twórczości pozwalają na ciągłe jej wzbogacanie poprzez nowe doświadczenia i płynące z nich wnioski. Książka dotyczy istotnego problemu, szczególnie znaczącego w kontekście nowoczesnej, kreatywnej gospodarki, gdzie sukces organizacji zależy od efektywnego zarządzania zasobami niematerialnymi.
Autorka miała na celu wyjaśnienie i pogłębienie konceptualizacji twórczości organizacyjnej oraz zależności w niej występujących, które uruchamiają i rozwijają procesy twórcze. Ta unikalna koncepcja zarządzania twórczością w organizacji istotnie poszerza granice tradycyjnej wiedzy w dziedzinie kreatywności. Książka zawiera również liczne wyzwania badawcze, które mogą stać się konkretnymi inspiracjami dla dalszych badań naukowych, nie tylko w polskich uczelniach, ale także na arenie międzynarodowej. Jestem przekonana, że pomysły Autorki zachęcą do wspólnych badań akademików na Słowacji, w Czechach, na Litwie, na Węgrzech i w innych krajach.
