Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTWEM
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi kompleksowe opracowanie, które systematyzuje wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego w kontekście działania firm. Autorzy wnikliwie wyjaśniają kluczowe aspekty oraz różnorodność tematów związanych z tym rodzajem zarządzania. W unikalny sposób przyglądają się poszczególnym etapom procesu, oferując dogłębną ocenę i analizę czynników strategicznych. Dokładnie badają zagadnienia związane z wyznaczaniem celów, definiowaniem strategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, a także z wprowadzaniem strategii w życie oraz jej monitoringiem i kontrolą osiągnięć.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi kompleksowe opracowanie, które systematyzuje wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego w kontekście działania firm. Autorzy wnikliwie wyjaśniają kluczowe aspekty oraz różnorodność tematów związanych z tym rodzajem zarządzania. W unikalny sposób przyglądają się poszczególnym etapom procesu, oferując dogłębną ocenę i analizę czynników strategicznych. Dokładnie badają zagadnienia związane z wyznaczaniem celów, definiowaniem strategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, a także z wprowadzaniem strategii w życie oraz jej monitoringiem i kontrolą osiągnięć.
