Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie kosztami w działalności handlowej..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Skuteczne zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych stanowi klucz do osiągnięcia sukcesu w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu. Jakie metody pozwalają na efektywne zarządzanie kosztami, obrót towarami oraz osiąganie przewagi konkurencyjnej na rynku handlowym? Ta książka to niezastąpione źródło wiedzy zarówno dla właścicieli, jak i pracowników małych przedsiębiorstw, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tym obszarem. Zrozumiale opisuje specyfikę prowadzenia działalności handlowej w Polsce, omawia regulacje prawne oraz przedstawia różne formy obrotu towarowego i strategie cenowe. Czytelnicy znajdą tu również użyteczne metody ewidencji i rozliczania kosztów, a także narzędzia wspierające zarządzanie firmą, takie jak analiza progu rentowności, budżetowanie, czy benchmarking. Książka oferuje wiele praktycznych przykładów, które ukazują, jak zdobyta wiedza może być zastosowana w rzeczywistości biznesowej. Dzięki swojemu kompleksowemu podejściu oraz analizie przypadków, publikacja dostarcza solidnych podstaw teoretycznych oraz praktycznych wskazówek, które mogą przyczynić się do efektywnego funkcjonowania firmy w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Zawarte tematy mogą znacząco wzbogacić bibliografię dotyczącą rachunku kosztów, rachunkowości finansowej i zarządczej, jednocześnie łącząc teorię z przykładami zastosowań w handlu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Skuteczne zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych stanowi klucz do osiągnięcia sukcesu w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu. Jakie metody pozwalają na efektywne zarządzanie kosztami, obrót towarami oraz osiąganie przewagi konkurencyjnej na rynku handlowym? Ta książka to niezastąpione źródło wiedzy zarówno dla właścicieli, jak i pracowników małych przedsiębiorstw, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tym obszarem. Zrozumiale opisuje specyfikę prowadzenia działalności handlowej w Polsce, omawia regulacje prawne oraz przedstawia różne formy obrotu towarowego i strategie cenowe. Czytelnicy znajdą tu również użyteczne metody ewidencji i rozliczania kosztów, a także narzędzia wspierające zarządzanie firmą, takie jak analiza progu rentowności, budżetowanie, czy benchmarking. Książka oferuje wiele praktycznych przykładów, które ukazują, jak zdobyta wiedza może być zastosowana w rzeczywistości biznesowej. Dzięki swojemu kompleksowemu podejściu oraz analizie przypadków, publikacja dostarcza solidnych podstaw teoretycznych oraz praktycznych wskazówek, które mogą przyczynić się do efektywnego funkcjonowania firmy w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Zawarte tematy mogą znacząco wzbogacić bibliografię dotyczącą rachunku kosztów, rachunkowości finansowej i zarządczej, jednocześnie łącząc teorię z przykładami zastosowań w handlu.
