Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie kancelarią prawną
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta przedstawia kluczowe aspekty związane z efektywnym zarządzaniem kancelarią prawną. Autorka, od wielu lat specjalizująca się w doradztwie dla kancelarii o różnej skali - od lokalnych biur po międzynarodowe firmy prawnicze - dzieli się tutaj swoją wiedzą, odpowiadając na liczne pytania, które zadawali jej prawnicy podczas różnych kongresów, warsztatów i seminariów zarówno w kraju, jak i za granicą. Publikacja zatytułowana `Zarządzanie kancelarią prawną - 100 najważniejszych pytań` jest nie tylko nieocenionym źródłem informacji dla osób prowadzących własne kancelarie, ale także dla tych, którzy dążą do rozwinięcia swoich umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, budowania relacji, obsługi klienta oraz zarządzania czasem - zarówno swoim, jak i zespołu. Ponadto oferuje cenne wskazówki dotyczące rachunkowości zarządczej i nowoczesnych technik przetwarzania informacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta przedstawia kluczowe aspekty związane z efektywnym zarządzaniem kancelarią prawną. Autorka, od wielu lat specjalizująca się w doradztwie dla kancelarii o różnej skali - od lokalnych biur po międzynarodowe firmy prawnicze - dzieli się tutaj swoją wiedzą, odpowiadając na liczne pytania, które zadawali jej prawnicy podczas różnych kongresów, warsztatów i seminariów zarówno w kraju, jak i za granicą. Publikacja zatytułowana `Zarządzanie kancelarią prawną - 100 najważniejszych pytań` jest nie tylko nieocenionym źródłem informacji dla osób prowadzących własne kancelarie, ale także dla tych, którzy dążą do rozwinięcia swoich umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, budowania relacji, obsługi klienta oraz zarządzania czasem - zarówno swoim, jak i zespołu. Ponadto oferuje cenne wskazówki dotyczące rachunkowości zarządczej i nowoczesnych technik przetwarzania informacji.
