Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ZACZNIJ SPRZEDAWAĆ ALBO ODEJDŹ 7 CECH LIDERA SPRZEDAŻY
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
We współczesnym świecie sprzedaży przeciętni sprzedawcy zostają w tyle, natomiast liderzy wciąż mają szerokie pole do popisu. W tak dynamicznie rozwijającym się środowisku, gdzie rywalizacja jest nieustająca, należy dążyć do doskonałości, by nie pozwolić innym zająć swojego miejsca. W swojej książce Ron Karr opisuje proces, który potwierdza, że wybitni sprzedawcy zarządzają relacjami z klientami w sposób, w jaki wybitni przywódcy propagują swoje idee. Po analizie wieloletnich badań w różnych firmach, Karr odsłania sekrety rzeczywistych liderów i pokazuje, co każdy z nas może zrobić, by wprowadzić te same skuteczne zasady w życie. Autor przybliża dokładnie siedem cech charakterystycznych dla wszystkich liderów. Najlepsi sprzedawcy posiadają jasną wizję swoich celów, robią niesamowite wrażenie na klientach, tworzą sojusze zamiast działać solo, potrafią zadawać istotne pytania, które otwierają nowe możliwości handlowe, oferują lepsze propozycje niż konkurencja i są odpowiedzialni za swoje działania. Wielu liderów zyskuje te umiejętności w procesie prób i błędów, jednak książka oferuje bezpośrednią ścieżkę do sukcesu. Nie warto opanowywać tych reguł w trudny sposób, skoro można od zaraz zwiększyć sprzedaż i zyski, korzystając z najważniejszych strategii. Dla każdego sprzedawcy czy lidera zespołu sprzedażowego podstawowym wyborem jest zacząć sprzedawać efektywnie lub zrezygnować. Podjęcie mądrych decyzji przybliża sukces na wyciągnięcie ręki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
We współczesnym świecie sprzedaży przeciętni sprzedawcy zostają w tyle, natomiast liderzy wciąż mają szerokie pole do popisu. W tak dynamicznie rozwijającym się środowisku, gdzie rywalizacja jest nieustająca, należy dążyć do doskonałości, by nie pozwolić innym zająć swojego miejsca. W swojej książce Ron Karr opisuje proces, który potwierdza, że wybitni sprzedawcy zarządzają relacjami z klientami w sposób, w jaki wybitni przywódcy propagują swoje idee. Po analizie wieloletnich badań w różnych firmach, Karr odsłania sekrety rzeczywistych liderów i pokazuje, co każdy z nas może zrobić, by wprowadzić te same skuteczne zasady w życie. Autor przybliża dokładnie siedem cech charakterystycznych dla wszystkich liderów. Najlepsi sprzedawcy posiadają jasną wizję swoich celów, robią niesamowite wrażenie na klientach, tworzą sojusze zamiast działać solo, potrafią zadawać istotne pytania, które otwierają nowe możliwości handlowe, oferują lepsze propozycje niż konkurencja i są odpowiedzialni za swoje działania. Wielu liderów zyskuje te umiejętności w procesie prób i błędów, jednak książka oferuje bezpośrednią ścieżkę do sukcesu. Nie warto opanowywać tych reguł w trudny sposób, skoro można od zaraz zwiększyć sprzedaż i zyski, korzystając z najważniejszych strategii. Dla każdego sprzedawcy czy lidera zespołu sprzedażowego podstawowym wyborem jest zacząć sprzedawać efektywnie lub zrezygnować. Podjęcie mądrych decyzji przybliża sukces na wyciągnięcie ręki.
