Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zaangażowanie szkół wyższych w Polsce...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia stanowi cenny zasób dla nauk o zarządzaniu i jakości, skupiając się na implementacji strategii zrównoważonego rozwoju w wyższych uczelniach. Łączy teoretyczne oraz empiryczne aspekty, oferując klarowne wyjaśnienie koncepcji zrównoważonego uniwersytetu wraz z próbami jej praktycznego zastosowania. Badania zawarte w pracy szczegółowo sprawdzają autorski model, analizując związki pomiędzy kluczowymi atrybutami polskich szkół wyższych, takimi jak ich charakter własności, rozmiar, specjalizacja oraz wiek, a ich zaangażowaniem w promowanie i implementację trwałego rozwoju oraz budowanie proekologicznego wizerunku. Monografia pełni rolę przewodnika dla osób decyzyjnych w środowisku akademickim, menedżerów edukacyjnych oraz badaczy zainteresowanych zarządzaniem strategicznym w edukacji. Prof. dr hab. Jerzy Gołuchowski podkreśla w swojej recenzji, że dzieło to kompleksowo ujmuje proces wdrażania koncepcji zrównoważonego uniwersytetu w kontekście zarządzania strategicznego, wskazując także na przyszłe kierunki badań w tej dziedzinie. Dr hab. Krzysztof Leja z kolei zauważa, że monografia w szeroki sposób odnosi się do zaangażowania interesariuszy w rozwój idei zrównoważonego uniwersytetu, co stanowi wyjątkowy wkład w poszerzanie wiedzy o trwałej organizacji, jaka powinna być charakterystyczna dla współczesnej uczelni.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia stanowi cenny zasób dla nauk o zarządzaniu i jakości, skupiając się na implementacji strategii zrównoważonego rozwoju w wyższych uczelniach. Łączy teoretyczne oraz empiryczne aspekty, oferując klarowne wyjaśnienie koncepcji zrównoważonego uniwersytetu wraz z próbami jej praktycznego zastosowania. Badania zawarte w pracy szczegółowo sprawdzają autorski model, analizując związki pomiędzy kluczowymi atrybutami polskich szkół wyższych, takimi jak ich charakter własności, rozmiar, specjalizacja oraz wiek, a ich zaangażowaniem w promowanie i implementację trwałego rozwoju oraz budowanie proekologicznego wizerunku. Monografia pełni rolę przewodnika dla osób decyzyjnych w środowisku akademickim, menedżerów edukacyjnych oraz badaczy zainteresowanych zarządzaniem strategicznym w edukacji. Prof. dr hab. Jerzy Gołuchowski podkreśla w swojej recenzji, że dzieło to kompleksowo ujmuje proces wdrażania koncepcji zrównoważonego uniwersytetu w kontekście zarządzania strategicznego, wskazując także na przyszłe kierunki badań w tej dziedzinie. Dr hab. Krzysztof Leja z kolei zauważa, że monografia w szeroki sposób odnosi się do zaangażowania interesariuszy w rozwój idei zrównoważonego uniwersytetu, co stanowi wyjątkowy wkład w poszerzanie wiedzy o trwałej organizacji, jaka powinna być charakterystyczna dla współczesnej uczelni.
