Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wyznaczniki eutyfronicznego modelu kształcenia..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka podejmuje trudne zadanie uporządkowania myśli i opinii dotyczących kształcenia nauczycieli, uwypuklając wyzwania współczesnej edukacji. W obliczu dynamicznych zmian cywilizacyjnych i procesów transformacji, analizowane są różne koncepcje i modele, ukazane na tle tych wyzwań. Autorzy podejmują się zadania nakreślenia obrazu nowoczesnego, „autonomicznego” nauczyciela, który funkcjonuje niezależnie od polityczno-ideologicznych czy społeczno-ekonomicznych wpływów. Książka precyzyjnie opisuje zrównoważony model edukacji nauczycielskiej, któremu przypisuje takie cechy, jak równowaga między sferą emocjonalną a racjonalną, oraz harmonia między kompetencjami i wartościami. Ten model promuje także szeroką perspektywę poznawczą i aksjologiczną, umożliwiając wszechstronne spojrzenie na zawód nauczyciela. Szczególną uwagę zwrócono na problem rozbieżności między teorią a praktyką pedagogiczną, które często pojawiają się w procesach edukacyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka podejmuje trudne zadanie uporządkowania myśli i opinii dotyczących kształcenia nauczycieli, uwypuklając wyzwania współczesnej edukacji. W obliczu dynamicznych zmian cywilizacyjnych i procesów transformacji, analizowane są różne koncepcje i modele, ukazane na tle tych wyzwań. Autorzy podejmują się zadania nakreślenia obrazu nowoczesnego, „autonomicznego” nauczyciela, który funkcjonuje niezależnie od polityczno-ideologicznych czy społeczno-ekonomicznych wpływów. Książka precyzyjnie opisuje zrównoważony model edukacji nauczycielskiej, któremu przypisuje takie cechy, jak równowaga między sferą emocjonalną a racjonalną, oraz harmonia między kompetencjami i wartościami. Ten model promuje także szeroką perspektywę poznawczą i aksjologiczną, umożliwiając wszechstronne spojrzenie na zawód nauczyciela. Szczególną uwagę zwrócono na problem rozbieżności między teorią a praktyką pedagogiczną, które często pojawiają się w procesach edukacyjnych.
