Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wybór dramatów. Eduardo Pavlovsky
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W teatrze Pavlovsky'ego centralnym motywem staje się ambiwalencja, która przenika różne warstwy dzieła i staje się osią dramatycznego napięcia. Pavlovsky wprowadza widza w stan niepewności, kreując sytuacje, w których rzeczywistość sceniczna nie zawsze jest tym, czym się z pozoru wydaje. To umiejętne balansowanie na granicy znaczeń wprowadza element niejednoznaczności do wszystkich aspektów sztuki, obejmując przestrzeń, scenografię, rekwizyty teatralne, a także samych bohaterów.
Ambiwalencja przejawia się nie tylko w kontekście tożsamości postaci, ale również dotyka ich moralności. W świecie Pavlovsky’ego postacie często składają się z cech, które bywają ze sobą sprzeczne, tworząc iluzję dwulicowości, a nawet wewnętrznego rozłamu. Można stwierdzić, że te postacie są jednocześnie bohaterami i antagonistami, zmagając się ze sobą na sposób charakterystyczny dla klasycznej tragedii.
W tym wszystkim kluczowym elementem napędzającym akcję jest sam protagonista, w którym konflikt dramatyczny rozwija się jako intensywny spór wewnętrzny. To właśnie ta wewnętrzna walka staje się głównym dramaturgicznym napędem, prowadzącym do kulminacji i emocjonalnego napięcia, które Pavlovsky tak umiejętnie kreuje w swoich dziełach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W teatrze Pavlovsky'ego centralnym motywem staje się ambiwalencja, która przenika różne warstwy dzieła i staje się osią dramatycznego napięcia. Pavlovsky wprowadza widza w stan niepewności, kreując sytuacje, w których rzeczywistość sceniczna nie zawsze jest tym, czym się z pozoru wydaje. To umiejętne balansowanie na granicy znaczeń wprowadza element niejednoznaczności do wszystkich aspektów sztuki, obejmując przestrzeń, scenografię, rekwizyty teatralne, a także samych bohaterów.
Ambiwalencja przejawia się nie tylko w kontekście tożsamości postaci, ale również dotyka ich moralności. W świecie Pavlovsky’ego postacie często składają się z cech, które bywają ze sobą sprzeczne, tworząc iluzję dwulicowości, a nawet wewnętrznego rozłamu. Można stwierdzić, że te postacie są jednocześnie bohaterami i antagonistami, zmagając się ze sobą na sposób charakterystyczny dla klasycznej tragedii.
W tym wszystkim kluczowym elementem napędzającym akcję jest sam protagonista, w którym konflikt dramatyczny rozwija się jako intensywny spór wewnętrzny. To właśnie ta wewnętrzna walka staje się głównym dramaturgicznym napędem, prowadzącym do kulminacji i emocjonalnego napięcia, które Pavlovsky tak umiejętnie kreuje w swoich dziełach.
