Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
WSZYSTKO CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O PR ODPOWIEDZI NA 500 NAJWAŻNIEJSZYCH PYTAŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Anthony Davis w swojej książce wnikliwie analizuje typowe błędne przekonania związane z public relations. Szczegółowo odpowiada na ponad 500 pytań, ujawniając kluczowe aspekty PR, w tym jego metody, zastosowania oraz przyszłe możliwości. Bez względu na to, czy rozważasz, jak dział PR może przyczynić się do rozwoju Twojej firmy, planujesz swoją pierwszą kampanię, czy też szukasz inspiracji dotyczących przyszłych strategii PR, ta publikacja jest niezwykle wartościowym źródłem informacji i wsparcia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Anthony Davis w swojej książce wnikliwie analizuje typowe błędne przekonania związane z public relations. Szczegółowo odpowiada na ponad 500 pytań, ujawniając kluczowe aspekty PR, w tym jego metody, zastosowania oraz przyszłe możliwości. Bez względu na to, czy rozważasz, jak dział PR może przyczynić się do rozwoju Twojej firmy, planujesz swoją pierwszą kampanię, czy też szukasz inspiracji dotyczących przyszłych strategii PR, ta publikacja jest niezwykle wartościowym źródłem informacji i wsparcia.
