Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Współczesne media. Medialny obraz świata. Tom 2. Studium przypadku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowana książka stanowi próbę zgłębienia pojęcia medialnego obrazu świata poprzez analizę mechanizmów jego tworzenia, metod badawczych oraz prawnych ograniczeń w kształtowaniu tego obrazu przez media. Czytelnik znajdzie w niej również refleksje poświęcone społecznym i kulturowym skutkom, jakie niesie ze sobą medialny obraz rzeczywistości. Uzupełnieniem teoretycznych rozważań są analizy o charakterze szczegółowym, które obejmują studia przypadków, uwzględniające różnorodność mediów, rodzaje form dziennikarskich oraz uwarunkowania poznawcze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowana książka stanowi próbę zgłębienia pojęcia medialnego obrazu świata poprzez analizę mechanizmów jego tworzenia, metod badawczych oraz prawnych ograniczeń w kształtowaniu tego obrazu przez media. Czytelnik znajdzie w niej również refleksje poświęcone społecznym i kulturowym skutkom, jakie niesie ze sobą medialny obraz rzeczywistości. Uzupełnieniem teoretycznych rozważań są analizy o charakterze szczegółowym, które obejmują studia przypadków, uwzględniające różnorodność mediów, rodzaje form dziennikarskich oraz uwarunkowania poznawcze.
