Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka analizuje źródła etykiety biznesowej i jej związki z regułami protokołu dyplomatycznego, kulturą korporacyjną oraz etykietą towarzyską w Polsce. Przedstawia zasady etykiety w kontekście zawodowym, podkreślając problemy, z którymi polscy pracownicy codziennie się spotykają. Szczegółowo opisuje konkretne zachowania zgodne z etykietą biznesową, wskazując na ich warianty wynikające z odmienności kulturowych, zwyczajów i tradycji grzecznościowych.
Z książki można dowiedzieć się, jakie są oczekiwania dotyczące wizerunku pracownika w Polsce oraz jakie zwyczaje dominują w kontaktach zawodowych współczesnych Polaków. Warto zaznaczyć, że publikacja jest objęta patronatem Polskiego Radia RDC.
Wieloletnie doświadczenie autorki w nauczaniu etykiety w kontekście zawodowym ujawnia liczne problemy spotykające pracowników firm i urzędów w Polsce. Do najczęstszych należą kwestie równouprawnienia, precedencji oraz zasady ustalania pierwszeństwa. Brak jasnych kryteriów może prowadzić do niejasności, zwłaszcza gdy w sytuacjach towarzyskich priorytet jest oczywisty – często na rzecz kobiet, chyba że różnica wieku zmienia dynamikę interakcji. W pracy jednak, profesjonalna hierarchia zaczyna odgrywać kluczową rolę, co rodzi pytania, czy wypiera ona kryteria związane z płcią i wiekiem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka analizuje źródła etykiety biznesowej i jej związki z regułami protokołu dyplomatycznego, kulturą korporacyjną oraz etykietą towarzyską w Polsce. Przedstawia zasady etykiety w kontekście zawodowym, podkreślając problemy, z którymi polscy pracownicy codziennie się spotykają. Szczegółowo opisuje konkretne zachowania zgodne z etykietą biznesową, wskazując na ich warianty wynikające z odmienności kulturowych, zwyczajów i tradycji grzecznościowych.
Z książki można dowiedzieć się, jakie są oczekiwania dotyczące wizerunku pracownika w Polsce oraz jakie zwyczaje dominują w kontaktach zawodowych współczesnych Polaków. Warto zaznaczyć, że publikacja jest objęta patronatem Polskiego Radia RDC.
Wieloletnie doświadczenie autorki w nauczaniu etykiety w kontekście zawodowym ujawnia liczne problemy spotykające pracowników firm i urzędów w Polsce. Do najczęstszych należą kwestie równouprawnienia, precedencji oraz zasady ustalania pierwszeństwa. Brak jasnych kryteriów może prowadzić do niejasności, zwłaszcza gdy w sytuacjach towarzyskich priorytet jest oczywisty – często na rzecz kobiet, chyba że różnica wieku zmienia dynamikę interakcji. W pracy jednak, profesjonalna hierarchia zaczyna odgrywać kluczową rolę, co rodzi pytania, czy wypiera ona kryteria związane z płcią i wiekiem.
