Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 3. Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta pomoc dydaktyczna jest przeznaczona dla rodziców, terapeutów i nauczycieli pracujących z dziećmi z autyzmem. Jej głównym celem jest wsparcie w rozwijaniu umiejętności różnicowania pytań. W zestawie znajdują się: instrukcja zawierająca przykład ćwiczeń, 36 kart z fotografiami różnych miejsc oraz 4 plansze z postaciami do wycięcia, a także lista miejsc i postaci.
Zawartość teczki to zbiór fotografii przedstawiających miejsca, które dzieci mogą napotkać w codziennym życiu lub podczas podróży. Materiały te są skierowane do uczniów, którzy potrafią rozpoznać i nazwać te miejsca oraz postacie, jednak mają trudności z różnicowaniem pytań takich jak: kto?, co?, gdzie?, co robi?, oraz z kim?.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta pomoc dydaktyczna jest przeznaczona dla rodziców, terapeutów i nauczycieli pracujących z dziećmi z autyzmem. Jej głównym celem jest wsparcie w rozwijaniu umiejętności różnicowania pytań. W zestawie znajdują się: instrukcja zawierająca przykład ćwiczeń, 36 kart z fotografiami różnych miejsc oraz 4 plansze z postaciami do wycięcia, a także lista miejsc i postaci.
Zawartość teczki to zbiór fotografii przedstawiających miejsca, które dzieci mogą napotkać w codziennym życiu lub podczas podróży. Materiały te są skierowane do uczniów, którzy potrafią rozpoznać i nazwać te miejsca oraz postacie, jednak mają trudności z różnicowaniem pytań takich jak: kto?, co?, gdzie?, co robi?, oraz z kim?.
