Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Psychologia jest nauką, której zastosowania znajdują się w wielu sferach życia, w tym w ekonomii. Doskonałym przykładem jej praktycznego znaczenia jest przyznanie Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii Danielowi Kahnemanowi. Wykorzystał on psychologiczne metody oraz narzędzia pomiarowe w swoich badaniach, co przyczyniło się do lepszego zrozumienia procesu podejmowania decyzji w sytuacjach niepewności. W tej książce, autorzy z Uniwersytetu Łódzkiego przedstawiają zagadnienia psychologiczne z trzech głównych perspektyw: indywidualnych procesów i właściwości psychicznych człowieka, relacji międzyludzkich oraz wpływu środowiska materialnego i społecznego na jednostkę. Celem tej publikacji jest również ilustrowanie specjalistycznych tematów, które pokazują, jak psychologia potrafi opisać i wyjaśnić ludzkie zachowania w różnorodnych relacjach ze środowiskiem. Kluczową perspektywą są procesy psychiczne oraz indywidualne cechy jednostki, które zawsze nurtowały pytania o to, co dzieje się w ludzkim umyśle i dlaczego jesteśmy tak różnorodni. Takie zagadnienia stanowią bowiem fundament dla tradycyjnych dziedzin, takich jak psychologia różnic indywidualnych czy psychologia osobowości. Ta książka, będąca akademickim podręcznikiem dla osób niezwiązanych zawodowo z psychologią, przedstawia kluczowe tematy z tej dziedziny. Autorzy omawiają w niej m.in. emocje i motywacje, temperament i osobowość, relacje rodzinne i intymne, psychologię pracy, relacje społeczne, stres oraz metody radzenia sobie z nim, a także zaburzenia psychiczne i ich wpływ na relacje społeczne. Wartością dodaną publikacji jest wzbogacenie teoretycznych rozważań wynikami badań empirycznych przeprowadzonych przez autorów. Książka adresowana jest do studentów różnych kierunków, takich jak zarządzanie, ekonomia, marketing, prawo, politologia, a także psychologia i socjologia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Psychologia jest nauką, której zastosowania znajdują się w wielu sferach życia, w tym w ekonomii. Doskonałym przykładem jej praktycznego znaczenia jest przyznanie Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii Danielowi Kahnemanowi. Wykorzystał on psychologiczne metody oraz narzędzia pomiarowe w swoich badaniach, co przyczyniło się do lepszego zrozumienia procesu podejmowania decyzji w sytuacjach niepewności. W tej książce, autorzy z Uniwersytetu Łódzkiego przedstawiają zagadnienia psychologiczne z trzech głównych perspektyw: indywidualnych procesów i właściwości psychicznych człowieka, relacji międzyludzkich oraz wpływu środowiska materialnego i społecznego na jednostkę. Celem tej publikacji jest również ilustrowanie specjalistycznych tematów, które pokazują, jak psychologia potrafi opisać i wyjaśnić ludzkie zachowania w różnorodnych relacjach ze środowiskiem. Kluczową perspektywą są procesy psychiczne oraz indywidualne cechy jednostki, które zawsze nurtowały pytania o to, co dzieje się w ludzkim umyśle i dlaczego jesteśmy tak różnorodni. Takie zagadnienia stanowią bowiem fundament dla tradycyjnych dziedzin, takich jak psychologia różnic indywidualnych czy psychologia osobowości. Ta książka, będąca akademickim podręcznikiem dla osób niezwiązanych zawodowo z psychologią, przedstawia kluczowe tematy z tej dziedziny. Autorzy omawiają w niej m.in. emocje i motywacje, temperament i osobowość, relacje rodzinne i intymne, psychologię pracy, relacje społeczne, stres oraz metody radzenia sobie z nim, a także zaburzenia psychiczne i ich wpływ na relacje społeczne. Wartością dodaną publikacji jest wzbogacenie teoretycznych rozważań wynikami badań empirycznych przeprowadzonych przez autorów. Książka adresowana jest do studentów różnych kierunków, takich jak zarządzanie, ekonomia, marketing, prawo, politologia, a także psychologia i socjologia.
