Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wokół dramatu poetyckiego XX wieku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dramat poetycki od dawna jest tematem licznych dyskusji i wiele napisano na jego temat. Kluczowe pytanie dotyczy tego, czy powinniśmy go klasyfikować przede wszystkim poprzez cechy gatunkowe, czy może patrzeć na niego z perspektywy historycznoliterackiej, uwzględniając jego powstawanie w określonych kontekstach czasowych i kulturowych. Zazwyczaj jest to związane z ruchami reformatorskimi w teatrze. W oparciu o klasyczne podejście Ireny Sławińskiej, wyrażone w jej szkicu "Ku definicji dramatu poetyckiego", postanowiliśmy zaproponować nowe spojrzenie, które uwzględnia współczesne metody badawcze i dynamiczne zmiany w formach dramatycznych. Nasza refleksja obejmuje zarówno historię, jak i współczesny rozwój tego zjawiska, jak również jego przyszłe perspektywy. Sławińska celnie zauważyła, że dramat poetycki był zawsze bardziej wołaniem o zmiany w teatrze niż ściśle określoną kategorią literacką, a jego pojawianie się wiąże się z czasami walki o reformy teatralne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dramat poetycki od dawna jest tematem licznych dyskusji i wiele napisano na jego temat. Kluczowe pytanie dotyczy tego, czy powinniśmy go klasyfikować przede wszystkim poprzez cechy gatunkowe, czy może patrzeć na niego z perspektywy historycznoliterackiej, uwzględniając jego powstawanie w określonych kontekstach czasowych i kulturowych. Zazwyczaj jest to związane z ruchami reformatorskimi w teatrze. W oparciu o klasyczne podejście Ireny Sławińskiej, wyrażone w jej szkicu "Ku definicji dramatu poetyckiego", postanowiliśmy zaproponować nowe spojrzenie, które uwzględnia współczesne metody badawcze i dynamiczne zmiany w formach dramatycznych. Nasza refleksja obejmuje zarówno historię, jak i współczesny rozwój tego zjawiska, jak również jego przyszłe perspektywy. Sławińska celnie zauważyła, że dramat poetycki był zawsze bardziej wołaniem o zmiany w teatrze niż ściśle określoną kategorią literacką, a jego pojawianie się wiąże się z czasami walki o reformy teatralne.
